zoon 14 weken, blijkbaar nu weer zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Ik weet ook helemaal niet hoe ver ik ben want ik ben niet meer ongesteld geworden na mijn bevalling. Ik heb over 2 weken een afspraak met verloskundige. Weet iemand misschien hoe ik er achter kan komen hoe ver ik ben.... of moet ik wachten op   een echo???

Groetjes

Hey,

Toch gefeliciteerd met je zs.
Ik kan me indenken dat het een hele schok moet zijn.
Ik heb zelf een zoontje van 13 weken en zou me  geen raad weten moest ik nu weer zwanger zijn. Is iedere keer toch spannend rond die tijd van de maand. Nu heb ik ook een hele vervelende bevalling gehad en ben bijna mijn zoontje kwijt geraakt dus ik moet dat nog helemaal een plaatsje geven.

Ik heb met 7,5 week een echo gehad om te kijken hoe ver ik was omdat ik geen besef had na een innestelingsbloeding die ik aanzag voor een menstruatie.
Dus als je een beetje terugrekend kan je misschien een echo laten maken.
Ik wens je in ieder geval een mooie zwangerschap en hoop dat je er wel volop van kan genieten !

Liefs Esther
mama van Jordy 29-10-2007

Dat je niet ongesteld bent geworden na je zwangerschap betekent niet perse dat je zwanger bent... maar hebben je man/vriend en jij dan geen voorzorgsmaatregelen genomen om een zwangerschap te voorkomen?
In ieder geval... het kan zo zijn dat het gewoon wat langer duurt voordat je weer ongesteld wordt. Mocht je toch zwanger zijn... dat hoop ik dat je er weer net zo blij mee bent als bij de vorige keer!

Je hebt dus positief getest? Sjonge wat zullen jullie geschrokken zijn. Maar hopelijk ook blij! Voorzichtige felicitatie met dit cadeautje...
Als je niet tussendoor ongesteld bent geweest, is het volgens mij helemaal niet duidelijk hoever je bent en is een echo de enige manier om de termijn vast te stellen.
Succes met spannende tijd tot je bij verlosk terecht kan en duidelijkheid hebt!!
Groetjes mira, sinds 02-01-07 mama van jaap

Heb 3 testen gedaan en alle drie positief....
Inderdaad we zijn een beetje naief geweest om te denken dat het toch niet zo snel zou gaan omdat we de vorige keer 14 maanden hebben moeten wachten....
bedankt voor jullie reacties en uiteindelijk zijn we er wel blij mee!!!!!
groetjes

O, wat spannend weer. Gefeliciteerd joh.
Al enig idee hoe lang?

Groetjes Diana

Hoi, wat leuk voor jullie, maar ook schrikken, denk ik. Denk dat je wel snel eraan went, en het een gezellige drukke bende wordt bij jullie thuis Wij hebben nu 3 kids, en ik vind het geweldig. Zijn stiekum aan het klussenhaha. Als je eenmaal je draai gevonden hebt, is het echt leuk, ook voor je kids, ik vind dat ze dan veel meer aan elkaar hebben......... Heel veel succes, en geniet van je zwangerschap. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan