<p>Hoihoi lieve ouders</p><p> </p><p>Dit topic is alleen om achter te halen of iemand er ervaring mee heeft.</p><p>Mijn Zoon van 2 jaar en 3 maanden heeft sinds bijna zijn geboorte altijd het geluid als of er iets in zijn keel of ademweg fast zit. Slijm of zo. Toen hij een baby was had hij het altijd naar het drinken van moedermelk. Nu is het gewoon altijd er en als hij hoest gaat het ook alleen heel eventjes maar weg. </p><p> </p><p>Ook komt erbij dat hij nog niet praten doet. Niks zegt hij. Hij probeert het wel maar lukt hem gewoon niet. </p><p>Ook slaapt hij al zijn heele leven slecht. Dat heet, hij is heel veel wakker in de nacht. Deze nacht had hij veel last van de slijm die fast zit.. of wat daar ook is..</p><p>Ook kan ik zijn neus niet schoon maken alles wat ik in zijn neus wil doen alleen om het schoon te houden kan hij niet aan en gaat overgeven.. kan het alleen doen als hin slaapt</p><p> </p><p>Nou will ik nog even weten laten wat ik gedaan heb of doe:</p><p> </p><p>Zoon was al vaak bij de cb voor dit probleem maar hun dachten dat water de oplossing zou zijn. Niet dus.</p><p>Was een keer bij de huisarts omdat ik het niet normal vondt hij zegt neus amandelen zolang geen last heeft zullen we niks aan doen.</p><p>Oké mijn zoon gaat nu ook een tijdje naar de logopedie en mevrouw vondt het ook niet normal dus ben ik naar een ander huisarts voor second opinion gegaan zij heeft niks gevonden alles zit er goed uit. </p><p>Dus ik op in gegaan dat ik graag verwijzing wil voor KNO in ziekenhuis die heb ik ook eindelijk bekomen (die zou ik ook van de cb bekommen maar nooit iets gekrijgen)</p><p>Dus volgende week maandag hebben wij een afspraak bij de KNO en dan hoop ik echt meer te weten. </p>