<p>Hallo iedereen,</p><p>Onze zoon van 2 weken slaapt weinig. Overdag is hij veel wakker, soms tussen twee voedingen door 2-2.5 uur. Soms huilt hij, maar soms ligt hij ook rustig om zich heen te kijken. Zo slaapt hij maar 12-14 uur in 24 uur.. We zien dat hij moe is, maar echt in slaap brengen/helpen werkt niet. Hij slaapt een uurtje in de draagzak, maar zoals ik om mij heen hoor dat kinderen overal slapen, gaat voor ons niet op. Op mijn borst slapen is ook geen succes helaas. </p><p>Hij heeft een flinke reflux, al sinds zijn geboorte, en heeft hier wel last van. Na de borst spuugt hij regelmatig veel. We doen er al alles aan om hem te helpen: alles schuin omhoog, 20 minuten na de voeding omhoog, veel in de draagzak. We zijn al begonnen met inbakeren.</p><p>De lactatiekundige is al geweest en we gaan naar de osteopaat. </p><p>Het doet best veel verdriet en ik voel mij niet een beste moeder dat ik mijn kind niet kan bieden wat hij nodig heeft.</p><p>Herkent iemand dit en heeft tips?</p>