Zoon 7 maanden klamme rug na het slapen

<p style="-webkit-text-size-adjust: auto; font-size: 13px; caret-color: #65686d; color: #65686d; font-family: 'Open Sans', sans-serif;">Hallo<br />Mijn zoon is nu 7 maanden en sinds gister valt me op wanneer die net wakker is geworden dat hij een klammerige rug heeft maar geen koorts die is dan rond 36,6<br />Eet ook gewoon hoe die altijd doet<br />Wel al paar dagen dat hij meer poept dan anders en wat aan de dunnere kant is en erg graag op zijn flessen speen bijt en op speelgoed voor de rest voeld hij zich goed </p><p style="-webkit-text-size-adjust: auto; font-size: 13px; caret-color: #65686d; color: #65686d; font-family: 'Open Sans', sans-serif;">Moet ik mij zorgen maken ?</p>

Ik zou me niet direct zorgen maken. Als hij verder gewoon drinkt en geen koorts heeft. Misschien komen er tandjes door dat zou de ietwat veranderde ontlasting en het bijten kunnen verklaren

Hoi,
Kan idd goed met tanden te maken hebben.

Is hij niet te warm gekleed, 100% katoen en geen verwarming aan op zijn kamer?

Hij draagt altijd kantoen zoals altijd en kachel staat nouwelijks aan als die in box heeft geslapen ook is die ook klam maar geen koorts heeft die pas sinds paar dagen terwijl er niks is veranderd behalve zijn ontlasting en zijn gebijt hij voeld zich ook gewoon goed drinkt ook zijn flessen gewoon leeg 

Terug
Bovenaan