Zoon (7 mond) weigert vaker borst tijdens hittegolf?

<p>Hallo, ik merk de afgelopen dagen dat mijn zoon juist mínder aan de borst drinkt. Vandaag bv maar 3 keer. Hij pakt de fles ook niet. Is dit herkenbaar? Ik dacht juist dat ze dan meer willen drinken... of is hij de borstvoeding zat? Hij komt snachts wel gretig 1 of 2 keer</p>

Mijn dochter (bijna 6 maanden), lijkt ook minder te drinken. Ook ‘s nachts al een paar nachten wakker en huilen om voeding. Dus net als bij jou eigenlijk..

Mijn dochter van 9 maanden ook hoor, ik blijf wel water aanbieden en in de ochtend thee! Ze krijgt nu overdag 3 keer borstvoeding en is met 10 min wel klaar, en ze haalt dit snachts dan wel in! Van mij mag die hitte wel wel over gaan dit is niks voor de kleintjes

Heb ik ook vorig jaar gehad met m'n dochtertje van toen 9 maanden. Amper borst willen en ook verder niks willen drinken. Houd het aantal plasluiers in de gaten. Zolang hij nog een aantal plasluiers heeft is het goed. Vaker een fruithapje geven is ook goed voor het vochtgehalte. 

Heeft mijn dochter (5m) ook een beetje. Ik merkte dat ze beter dronk toen ik een nat badpak aanhad. Dus misschien een vochtige doek op je buik bij het voeden?

Terug
Bovenaan