zoon Finn is geboren!

We zijn heel blij dat onze mooie zoon Finn geboren is! Dat ook nog op 30 april!
Helaas is niet alles zo gegaan we gedacht en gehoopt hadden ( keizersnee waar ik achter af veel moeite mee heb!) Maar we hebben echt een super mooi en lief wondertje op de wereld gezet! Hopelijk mogen we lang van onze zoon genieten!

Trouwens dat wens ik iedereen! Veel liefde en plezier met jullie aanwinst!

Liefs sammes

Ps zijn er meer dames die moeite hebben na een bevalling met keizersnee?

Gefeliciteerd nog met Finn! Leuke naam!! :)
Ik heb op 20 april een dochter, Madeleine, gekregen.

Ik heb een spoedkeizersnede gehad.
Om 4 uur 's ochtends waren de vliezen gebroken en ik had helemaal geen weeën activiteit. In de late namiddag is de VK langs gekomen om naar het hartje te luisteren en dat was goed. Rond 21.30 uur was het vruchtwater groen en na bellen met VK naar het ziekenhuis gereden. Daar aangesloten aan een hartmachine. Geen baarmoederactiviteit en geen ontsluiting. Ze zagen dat de hartslag van de kleine zonder reden onder de 100 kwam en toen is besloten dat ze gehaald moest worden. En om 23.45 uur was ze geboren! Het is allemaal heel snel gegaan, ik was er ook ondersteboven van. Best veel gehuild. Was er zo niet op voor bereidt. Wel overgelezen en ik ben biologie docente dus ik weet best wel wat over keizersnedes, maar toch als het je overkomt is het best eng!
Achteraf bleek ook nog eens dat mijn placenta op was. En dat als ze langer in de buik had gezeten, ze zelfs had kunnen overlijden! En toen ik dat hoorde was ik daar natuurlijk weer ondersteboven van.
Nu is ook de borstvoeding mislukt en zijn we bij een osteopaat geweest omdat ze maar bleef krijsen. Blijkt dat ze een obstructie of zo had in haar nekwervels.
Nu gaat het wel weer gelukkig! Ze groeit goed! Ze kwam van ver, maar het gaat nu bergopwaarts!

Terug
Bovenaan