Zoon Jan geboren 27 aug!!

A

Anoniem

Guest
Helaas een berichtje van mij uit het zh. Ik heb een ingewikkeld ziektebeeld opgelopen, variant van HELLP. Daardoor ingeleid. Met de kleine gaat het redelijk. Zelf lig ik nu bijna een week in het zh. Leverwaardes zijn nog niet goed. Hopelijk na het weekend naar huis!! Dan kan ik pas gaan genieten en zelf wat meer voor mijn kleine zorgen, dat gaat nu helaas nog niet.

Succes allemaal!
Groetjes, mamaJudy.

Als eerste GEFELICITEERD met Jan. Leuke, stoere Hollandse naam.

Wat erg dat je een variant van HELPP hebt meid!!!! Ik hoop dat je vlug weer op de been bent en dat alles ook goed gaat met Jan. Zodat jullie lekker naar huis kunnen en beginnen  met te genieten van elkaar.
Veel sterkte.

Miriam.

Gefeliciteerd met jullie zoon Jan!
Hopelijk kunnen jullie dadelijk volop gaan genieten thuis.

Liefs Cares

Wel van harte gefeliciteerd met Jan.

Vervelend hoe het is gelopen, maar je bent gelukkig in goede handen! Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Geniet al vast van je kleine mannetje!!

Veel liefs, Mirjam

Hoi Judith,

Gefeliciteerd met jullie zoon Jan! Wat vervelend dat het met jouw niet goed gaat.
Ik hoop voor je dat je snel opknapt en echt kan gaan genieten.
Sterkte!

liefs An

super gefeliciteerd
hopelijk knap je zelf nu snel weer op nu de baby eruit is
probeer zoveel mogelijk vd kleine te genieten
'groetjes marina

Kei gefeliciteerd met de geboorte van jullie Jan. Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van deze eerste dagen. En nu ook maar zorgen dat je snel zelf weer beter wordt. Sterkte daarmee.

gefeliciteerd met jullie jan, ik hoop dat jullie je beide snel beter zullen voelen en lekker kan gaan genieten.
groetjes saskia

Terug
Bovenaan