Zoon nu 3 maanden nog niet ongesteld!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik vroeg me af wanneer je weer ongesteld wordt?
Mijn zoontje heb ik 6 weken borstvoeding kunnen geven en daarna gestopt.Moest namelijk fles gaan geven omdat ik weinig voeding in mijn borsten had.
Er komt nu nog beetje melk uit mijn tepels maar ben nog steeds niet ongesteld en hij is al bijna 12 weken!

Wel verloor ik van de week klein beetje rood slijm...
Ben toch niet zwanger?

Groetjes

Nou je zou de eerste niet zijn op het forum die zo snel na de bevalling weer zwanger is.
Maar goed volgens mij kan het nog wel een tijdje duren voor je ongesteld wordt.
Ik was het al na 6 weken na de bevalling (ook geen  pretje hoor zo gauw alweer)  terwijl ik borstvoeding gaf.
Bij iedereen is het anders.
En als je niet nu al zwanger wil worden is het misschien handig om met anticonceptie te beginnen.
Ik weet niet wat je ervoor gebruikte maar je mag gewoon beginnen met de pil volgens mij.
Op die manier komt je cyclus dan ook weer vanzelf op gang volgens mij.
En na de eerste strip weet je dan in ieder gaval dat de kans op een eventuele zwangerschap klein is.

Bij mij kwam de ellende na 3,5 maand los en het schijnt nog veel langer te kunnen duren dus een kwestie van geduld...
gr.Ing

Hoi,
mijn dochter is 5 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld, heerlijk. Ik geef nog wel bv dus daar komt het door. Maar het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent hoor, zitten er meerdere op dit forum die alweer zwanger zijn, dus als je twijfelt. . . . . testje doen.
En anders nog even geduld, komt echt wel weer hoor en als het is er is verlang je weer naar deze tijd, haha.
Groetjes van Sonja

Hi,

Ook ik ben nog steeds niet ongesteld. M'n dochtertje is nu 20 weken en krijgt al een hele tijd de fles.
Nu heb ik wel een heel onregelmatige cyclus, maar zo lang heb ik nog nooit hoeven wachten. Op zich ook wel lekker dat ie niet komt, maar het lijkt me ook wel weer prettig als dat allemaal ook weer gewoon werkt.

Sannemams

Hoi. Het schijnt normaal te zijn. Bij mij ook nog niks. Hidde is nu 4 maanden en krijgt nu een maand de fles.
Van mij mag het ook wel weer komen, dan weet je dat alles het weer doet.
Groetjes    Lynn

hoi hoi

Ryan is nu 4 maanden

en ik werd 1 week voor hij 4 mnd was pas ongesteld en dat terwijl ik dat helemaal NOOIT werd

dus ben ik ff blij hahaha ( heb pco en normaal geen ongi en geen eisprong)

Ryan zat trouwens op fles voeding

groetjes moekje

hoi,
mijn zoon is 11 weken en krijgt volledig bv,ik ben ook nog niet ongesteld.
mijn middelste heb ik geen bv gegeven en ik werd na 6 maanden nog niet ongsteld ben toen aan de pil gegaan om alles weer op gaan te krijgen bij de oudste was het net zo.
dus het is niet vreemd dat je nog niet ongesteld bent.
succes

Terug
Bovenaan