zoon van 5 maanden drinkt slecht!!!!!!!!

Sinds een paar dagen drinkt mijn zoon van 5.5 week erg slecht....
de ochtend en avond fles geef ik hem wanneer hij slaapt....maar overdag is het een ramp...dan wilt hij gewoon niet drinken....
Hij krijg tussen de middag wel een fruit of groentepotje.

Ik probeer dan ook tussen de middagen wanneer hij slaapt ook de fles te geven maar dat lukt de ene keer dan wel maar de andere keer wilt hij gewoon echt niet.
Hij krijgt maar 4 flesvoedingen per dag dus het is niet zo dat hij teveel voedingen krijgt.

Waar kan het aan liggen en wat kan ik doen?

FF
 
Kan het zijn dat hij een griepje krijgt, of tandjes?? Misschien is hij toe aan 3 flessen??? Mijn dochter ging met krap 6 maanden op eigen verzoek over op drie flessen.

Het zijn maar suggesties hoor. Ik zit op het moment met ongeveer hetzelfde probleem, en ik heb ook geen idee..........
 
Hi Pauline
Hoeveel cc krijgt je dochter dan nu met 3 flesvoedingen??
Het zou best kunnen dat het zijn tandjes zijn want hij probeert op alles en nog wat te bijten en hij kwijlt.
 
Ze krijgt met 3 flessen nu 600 cc aangeboden, alleen drinkt ze er maar misschien 400 van op.
Ik geloof dat ze tussen de 6 maanden en 10 maanden op minimaal 500 cc per dag moeten krijgen????
 
FF, je zegt dat je kindje 5,5 week is... dan krijgt hij zij nog lang geen vast voedsel!

Vind het trouwens knap dat je tijdens het slapen je kindje kan voeden, mijn dochtertje moet echt goed wakker zijn anders drinkt ze niet.
 
Junior, daar stond ik ook even van te kijken. Maar in de titel staat 5 maand, dus ik ga er een beetje vanuit dat ze dat bedoeld.

Verder heb ik geen advies, zou inderdaad mooi zijn als het gewoon tandjes zijn en dat het met een paar dagen over is. En ik heb wel vaker gehoord, slapend de fles geven. Vind het maar raar, volgens mij krijg ik het er hier dan echt niet in.

Liefs Rixt
 
Terug
Bovenaan