Zoon wil geen schoenen aan

<p>Hou,</p><p>mijn zoon van 13 maanden wil geen schoenen aan. Hij loopt sinds hij 12 maanden is. Thuis heeft hij altijd blote voeten zodat hij goed grip heeft en snel leert lopen. We hebben vloerverwarming dus koude voeten krijgt hij niet. op de opvang draagt hij slofjes. Nu hebben we schoenen gekocht voor hem zodat hij ook buiten stapjes kan gaan zetten. Maar zodra hij zn schoenen aan heeft gaat hij hard huilen en op de grond liggen. Hij wordt echt helemaal overstuur waardoor ik de schoenen maar weer uit trek. Is dit herkenbaar? Heeft iemand tips? Ik heb het nu al een paar keeer geprobeerd maar hij gaat telkens hard huilen.. </p><p>dankjulliewel alvast!</p>
 
Mijn zoontje wilde geen 'stugge' schoenen aan in het begin. Ik heb toen bij Shoesme schoenen met flexibele schoentjes gekocht. Je voelt amper dat hij ze aan heeft en dat accepteerde hij meteen. Voor je kindje is het wennen om ineens iets aan zijn voeten te hebben en zeker iets wat stug en misschien wel wat strakker zit. Je zou het eens kunnen proberen of het met deze schoenen wel lukt. Bij ons was het iig wel een succes
 
Kan wel wat van het schoen-gen jouw kant op sturen ? Onze zoon lijkt als twee druppels water op z’n vader, maar mijn schoenentic heeft die 100% van mij ?
Hij zet ieder paar schoenen dat hij ziet netjes bij elkaar en op de juiste plek, sjouwt de halve dag mijn schoenen achter me aan, trekt bij wildvreemden (in bijv de wachtkamer) veters los, schoenen moeten mee in de laadbak van z’n tractor en als ik schoenloos op de bank zit duurt het niet lang voor ik van de bank getrokken wordt om een paar schoenen te pakken. Ik ga geen schoenwinkel meer met hem binnen en als ik lekker op zalando rondsnuffel kijkt hij geboeit met me mee. 
Maar, van z’n eerste paar schoenen moest die ook niks hebben. Regenlaarsjes vond die nog wel oké...misschien is dat een oplossing. 
 
Terug
Bovenaan