zoonje jarig en nog steeds geen uitslag vl.test!!!!!

Hoera,

Mijn kleine ventje is vandaag 2 jaar en dan denk je toch weer even terug naar die dag 2 jaar geleden en hoe klein hij was toen hij werd geboren ( 1250 gram).
Nu alweer een hele bink en zo lekker vrolijk.

Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus nog steeds geen uitslag van de vlokkentest heb, nu 15 dagen geleden. Ze hebben gezegt dat we de uitslag zouden hebben binnen 2 weken.
Ons gevoel zegt dat het wel goed zit, maar toch je weet het nooit. Als ik vandaag nog niks gehoort heb bel ik even naar de h.arts om te kijken of hun hem al wel binnen hebben, anders bellen naar de gynacoloog. Het maakt mij zo onzeker en zeer gestrest en dat ben ik nu alweer bijna 14 weken.

Zo ben ik weer even kwijt.

Groetjes Danielle

Heel veel sterkte en hoop voor je dat de uitslag snel komt!
Ik weet wel hoe je je voelt, ik kwam met 12 weken achter dat ik zwanger was en ik moest mij laten testen en op 2 uitslagen wachten. Eentje zou binnen een week komen en de andere binnen 2 á 3 weken. Ze wouden wachten met de vlokkentest en eerst een DNA-test bij mij doen.
Sorry zou me trouwens eerst even voorstellen, ik ben net nieuw op de site, Ik ben Petra en ben nu 17 weken zwanger, dit is mijn eerste zwangerschap.

Groetjes.

Hoi Danielle,
Gefeliciteerd met je zoon, een fijne dag gewenst.
Hoop dat je de uitslag snel hebt, niets maakt je zo onzeker als wachten

@Petra, welkom bij de club.

als eerste gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! en natuurlijk een fijne dag toegewenst ;)

Ik hoop voor je dat je snel de uistlag hebt! maar er even achter aan bellen kan natuurlijk geen kwaad...
Laat je het even weten als de uitslag er is?

@ petra, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gefeliciteerd met je alweer grote zoon!! Mijn zoontje is 6 en nog denk ik ieder jaar op zijn verjaardag terug aan de dag dat hij geboren werd... Bij mijn dochtertje ook!! Het blijft zo ontzettend bijzonder en bij jullie helemaal, na wat jullie meegemaakt hebben...

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...! Liefs

Terug
Bovenaan