Zoontje 1 jaar wil geen ander drinken

<p>Hoihoi,</p><p>Mijn zoontje is afgelopen week 1 jaar geworden. Hij is een makkelijke eter en drinkt nog graag groeimelk. Helaas drinkt hij geen ander drinken, geen water, geen (dik)sap, geen thee. Ik heb al van alles geprobeerd, uit een fles, uit een beker of tuit. </p><p>In de afgelopen maanden moest ik de groeimelk afbouwen en gaf het cb als tip dat ik dan maar een 'fop' fles moest geven, dus 180cc met bijv maar 2 schepjes. Dit pikte hij gelukkig wel. Maar nu moet ik het helemaal gaan afbouwen natuurlijk, hij kan niet eeuwig die Fop flessen krijgen met groeimelk.</p><p>Heeft iemand ajb tips voor me? Weet echt niet hoe ik hem aan normaal drinken krijg...</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Niet te druk om maken..hier heeft hij tot 1.5 jaar 3 flessen van 180 gehad. Kreeg de fles op verzoek. Maar bood hem bij het ontbijt + lunch + avond normale koemelk aan. Soms dronk hij dot wel en soms niet. Ranja en diksap on verschillende smakenTot hij uit logeren ging bij mijn zus. Daar vroeg hij nergens om. En bij de kdv ook niet meer daar was het prima om melk uit de Hema rietjesbeker te drinken. Leidster vertelde dat hij het ook kon zoen als vast structuur van thuis. Werd een gewoonte. Volgende dag samen de fles in de prullenbak gegooid en verteld.dat hij gewone melk kan krijgen uit een normale beker en voor het slapen de Hema rietjesbeker. 1x een strijd van 30 min gehad en verder ging het tot mijn verbazing goed. 
 
Terug
Bovenaan