Zoontje 11 weken

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Mijn zoontje is 11 weken en weegt 6kg, al vanaf het begin meld hij zich 1x voor een voeding snachts. Sinds een week meld hij zich opeens 2x. Hij krijgt 5x 150cc en als hij snachts wakker wordt 90cc. Maar nu hij opeens 2x wakker wordt ben ik het even kwijt hoe ik het moet doen. Gister de laatste 2 flessen 180cc gegeven, maar 3u later meld hij zich alweer. Schone luier geprobeerd, geprobeerd hem te troosten, een klein beetje afgekookt water maar het was duidelijk, hij wou alleen maar eten. Daarna valt hij meteen in slaap. Hebben jullie tips voor me? </p>

Gewoon weer 90cc geven.. ik deed daar nooit zo moeilijk over. Soms hebben ze het ff nodig om wat extra te drinken. En die 90cc extra op 24 uur kan écht geen kwaad. 

Gewoon geven idd! 

Mijn zoontje doet dit af en toe ook. Ene keer slaapt hij door tot 4/5 uur en komt dan uit op 5 flessen en soms is meneer weer wakker om 2/3 uur en heb ik een extra voeding die dag. 
Mij geef dan altijd ook iets minder dan normaal. Het is niet anders .. en dan drinken ze maar is wat meer , blijkbaar is het dan even nodig 

Gewoon lekker geven hoor! Onze zoon heeft de afgelopen periode echt gedraakt 's nachts, terwijl hij met 2 maanden doorliep (hij is nu bijna 7). We hebben 'm gewoon een extra fles gegeven en guess what, zn broeken worden opeens weer te kort. Was gewoon een groeispurtje dus en dat kost veel energie. 

Terug
Bovenaan