Zoontje 15 maanden wilt niet echt eten

<p>Hoi!</p><p>ons zoontje van 15 maanden wilt ineens nauwelijks nog eten. Nu geef ik hem in de ochtend maar pap met een lepel, dat wilt hij wel, maar brood ineens niet meer (of crackers,broodjes,etc)</p><p>hetzelfde met de lunch, nu wilt ie zelfs geen poffertjes eten of een lekker zacht bolletje! Hij heeft onderweg wel een half krentenbolletje gegeten.</p><p>avondeten krijgt hij ook uit een potje nu omdat het mee eten niet echt wilt. Hij wilt alles zelf doen en dan beland dus 99% op de grond.</p><p>is dit...normaal? Mis dat ik zo lekker kon toekijken hoe hij smikkelde :(</p>
 
Heel normaal. Hier zijn we al 19 maanden en het speelt nog steeds. Zo ver dat we zelfs smoothies van de diëtiste hebben gekregen, omdat hij nauwelijks vlees en groente wil eten. Het lijkt nu iets beter te gaan. Dus ik ben benieuwd.
 
 
Wat vervelend is dat dan he als er ineens slecht gegeten wordt. Wij hadden hetzelfde, heeft bij ons 2 of 3 weken geduurd. En wat bleek er kwam een kies door. Achteraf gezien dus wel logisch. Hopelijk is dat bij jullie ook het geval.
 
Het kan idd zijn dat er een kies door komt... Dan doet kauwen of warme gerechten pijn...
Ik zou gewoon zo blijven aanbieden als altijd.. Door je ontbijt/pap een banaan prakken...
Stukjes brood gewoon aanbieden...
Warm eten gewoon in hap klare stukjes aanbieden... Vooral niet te veel gaan zoeken met potjes want daar heb je jezelf straks alleen maar mee...
 
Ja we verdenken ook een kies! Vandaag weer knalrode appelwangen, enorm hangerig en om de haverklap jammeren en een enorme vieze luier ?
Jeetje joh, vond al dat ie veel tanden had! (Nu 12)
 
Terug
Bovenaan