Zoontje 3 maanden en verkouden, onrustige nachtrust

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn zoon van 14 weken (3 maanden) is sinds een kleine week verkouden.
Hij loopt te hoesten en te niezen en beetje te snotteren (hangen niet echt snottebellen uit zijn neus)
Hiervoor hoestdrank gekocht en maar 4 keer gebruikt omdat het zo'n zooitje werd en uiteindelijk toch niet hielp.
Toen kwam hij een tijdje om de twee uur voor beetje fles. Hij dronk niet veel maar kwam regelmatiger.
Nu sinds gisteren drinkt hij wel weer goed maar komt hij s'nachts om de 2 uur en blijft dan ook 2 uur wakker.
Vaak wil hij spelen maar soms ook niet en blijft dan maar huilen.
Ook heeft hij sinds een dag bij elke luierverschoning wel een poepluier soms veel en soms een beetje. Het is mosterdgeel en niet waterig maar wel dun.

Overdag slaapt ie denk 5 a 6 uurtjes..
Weet iemand wat ik ermee moet?
Hij zit nu op schoot omdat hij niet kan slapen en alles bij elkaar krijste..
Ik zit er aan te denken om naar de huisarts te gaan...

Bedankt,
Jacomien

heeft ie geen koorts?
en hoesten?
wesley was ook altijd verkouden vanaf 3 weken oud
zielig is het he
meestal 2 nachtje klote slapen is niet anders
als hij echt alleen neusverkouden is ?
'kan je een ui bij zijn/haar bedje doen
of baby luuf smeren
en hij/zij(weet even niet meer of je dochtertje of zoontje hadt?
als ze 3 maanden is kan je ook van zwitsal in het badje doen (voor verkoud heid
ja gewoon in de gaten houden of er geen koorts bij komt
gr marijke (melissa3 jaar en wesley 9 mnd

bij twijfel altijd naar de huisarts gaan.

smeren met luuf en een doorgesneden ui naast het bedje wil wel helpen tegen de verkoudheid en vaker drinken helpt tegen het hoesten.

Elke keer een poepluier is helemaal niet erg, als het maar geen  diarree is. Onze Berend poepte tot hij 6 maanden oud was in elke luier dunne mosterdgele poep, dat was prima.

sterkte!

hoi
mijn zoontje had daar ook altijd last van.
Wat ik dan deed. was luuf smeren en zoutoplossing in een neus spray gebruiken dat hielp bij ons erg goed.
Hoestdranken en andere neusspray zou ik je afraden tenzij het op dokters advies is.
Meestal staat er op de verpakkingen dat baby^s onder de 6 maanden dat namelijk niet mogen behalve dan met dokters overleg.
Als ik jou was ging ik even langs bij de dokter die geven toch het beste advies.
succes

Terug
Bovenaan