<p>Hoi allemaal,</p><p>Ons zoontje van 5 maanden is snel ontevreden.</p><p>Achtergrond: na bevalling 3 nachtjes gebleven ivm vocht in de longen en zuurstoftekort, gehaald met vaccuumpomp. Groeit nu prima, is al een beetje aan het omrollen en lacht regelmatig. Slaapt door in de nacht, en slaapt overdag ongeveer 3 uur (wel verdeeld over een aantal kortere slaapjes).</p><p>Het valt me op dat hij snel ontevreden is. Moet hem echt de hele dag bezig houden. Ik kan bijvoorbeeld niet ergens op visite want als hij 5 minuten op schoot zit is hij het zat en gaat hij huilen. Dat geldt ook voor in een wipper zitten op de eettafel, of liggen onder zijn baby gym. Hij huilt vaak en snel. Uiteindelijk niet veel uren op een dag omdat ik hem troost door snel te gaan wandelen of hem te wiegen etc. Laten huilen ben ik geen fan van en doe ik dan ook nooit. Zou dit beter worden naar mate hij ouder wordt? Ik word er een beetje onzeker van
</p><p>Hoor het graag als jullie tips hebben of mijn verhaal herkennen.</p><p>Lieve groet,</p>