Zoontje 6 maanden spuugt nog heel veel

<p>Mijn zoontje van 6 maanden spuugt heel veel, heeft iemand tips kwa voeding?</p><p>hebben Hero comfort nu met Johannesbroodpit meel maar nog spuugt hij en het ruikt zo zuur.</p><p>hapjes en brood blijft er wel in.</p><p> </p><p> </p>

Ik heb precies deze vraag gesteld rond 6 maanden. Kennelijk kan het wel tot een jaar aanhouden. In elk geval zolang ze nog veel melk krijgen. Mijn meisje is nu 8 maanden en het begint wat minder te worden. Alleen na de ochtendfles komt er tot eind van de ochtend nog erg veel uit. Verder mondjes waar dan ook vaste voeding in zit. En mijne spuugde zo halve flessen weer uit. De kotslucht heb ik maar geaccepteerd. Ze had er als jonge baby wel veel last van. Maar sinds ze op aangepaste voeding voor een KMA zit, niet meer. Al spuugt ze dus wel nog veel.

Ons zoontje had dit ook na advies van mijn schoonzusje overgestapt op nestle nan a.r Deze is in de nederlandse winkels niet te koop enkel alleen belgische apotheken of via internet.

Hoi,
ik had dit ook bij mijn dochtertje nu 5 maanden. Ik heb de osteopaat gebeld maar die mogen nu niet werken door Corona.
ze gaf me een filmpje voor bepaalde houdingen met boeren.
dit is te zien op YouTube.
hier helpt dit dus. Ik was helemaal verbaasd ;)
wie weet werkt het ook bij jullie.

Terug
Bovenaan