Zoontje 7 maanden gevallen van bed

<p>Mijn  zoontje is 7 maanden ik laat hem vaak op ons bed spelen nu wilde ik de was doen rolde hij heel hard van bed met zijn hoofd op de grond ik hoorde hem huilen ik kon wel janken toen tilde ik hem meteen van de grond en ging hem troosten ik vind me zelf zo slechte moeder ?wie heeft dit ook meegemaakt</p>

voel je niet schuldig hoor!! Ik heb mijn oudste dochter ook eens van ons bed laten rollen toen ze zo'n 6 maanden was. Ik vond het ook zó erg! En met 16 maanden tuimelde ze over de rugleuning van de bank op de grond.. ging ook keihard en ze heeft 2 weken lang een grote bult op dr voorhoofd gehad.
Mijn jongste dochter van 9 maanden viel afgelopen week bijna van de commode.. ik had haar nog aan 1 been vast.
Nu lijk ik wel een heel slechte moeder haha.. maar het gaat zó snel.. het gebeurt vast iedereen wel eens!

Dit gebeurt meer dan je denkt hoor. Hier is m'n dochter ook weleens van het bed gevallen of van de bank. Ze zijn soms zo snel. Daardoor ben je geen slechte moeder hoor. 

Ja hoor, ik liet mn tweede dochter van bed vallen, ik dacht ff snel wat te pakken. Je kan je dan echt zo schuldig voelen, ze heeft een week lang met een blauwe brug op haar neus rondgelopen. Die hakte er goed in. 
Maar heus, je bent niet de enige. 

Heel herkenbaar! Ik heb mijn dochters hoofd tegen de box aangeknald :-S Dan kun je echt meehuilen hè!
Kan gebeuren. Ik heb zelf als kind een fiets over me heen getrokken toen mijn moeder even niet keek. Gat in mijn hoofd... En ik vind mijn moeder een topmoeder :-D

Hier ook herkenbaar! Mijn man was weg en mijn zoontje sliep naast me. En opeens hoor ik BOEM en de kleine lag op de grond? 

Ja hoor! Zoontje is ook een keer van de bank gevallen!
En van de week vond ik hem bovenaan de trap toen ik ff op het toilet stond... Liep gelukkig goed af ?? (14 maanden oud!)

Ja hier ook gebeurd. Zat op de bank, hij stond naast mij op de bank. Keek even nog geen seconde niet en hij viel met een rotvaart zo op zn hoofd op de grond. Voelde me zooo schuldig, maarja.. het kan gebeuren hoor. Kon ook wel janken ;) maar niet te streng zijn voor jezelf hoor. Denk dat veel mensen dit wel eens gebeurt als ze in die fase van staan/zitten/rollen/bewegen, maar nog weinig balans zitten.

Terug
Bovenaan