Zoontje 8 weken oud, sprongetje, flesvoeding, huilerig, slecht slapen

Dag mama's,

ik heb een zoontje van 8 weken oud, bijna 9 en sinds een paar dagen zijn wij radeloos.  Voorheen sliep hij lekker door wel had hij inslaaphuiltjes etc maar na zijn eerste vaccinatie is hij totaal veranderd!!!!!

hij huilt de hele dag door slaapt nu heel slecht en soms gewoon klaarwakker niet willen slapen maar blijft wel erg onrustig en huilerig. En continue wilt hij voeding zelfs al na een uur ! Ik weet dat je rond de 7-10 weken sprongetjes hebt, maar toch wil ik graag jullie ervaringen weten.

Ik voel me zo onzeker kapot en doodmoe en ik hoop dat deze dagen snel voorbij zijn.



ps heb t oei ik groei boek thuis maar alsnog wil ik graag jullie ervaringen weten
 
Hi Kez,

ieder kindje heeft zijn eigen reacties op de vaccinatie. Die kleine van mij was ook een paar dagen rommelig na zijn eerste vaccinatie. Wat bij mij hielp is de plekjes te masseren waar hij was geprikt en veel knuffelen. Oei ik groei lees ik ook en het is een schatting wat zij maken kwa sprongetjes dus het kan ook zijn dat jouw kleintje eerder zijn sprongetje maakt.

Als je je nou zorgen maakt kan je altijd je huisarts bellen of CB voor advies. Ik snap je onzekerheid want die had ik ook, die van mij is nu bijna 12 weken. Ik hoop dat deze periode snel over gaat voor jou en je kleintje.

Slaapt hij wel als hij bij jou in je armen ligt? Misschien kan je hem bij je houden in een babynestje in bed. Dat doen wij ook wanneer hij erg overstuur is en niet wilt slapen.

Succes!
Liefs Kim
 
Terug
Bovenaan