Zoontje 81/2 maand en lek gestoken door muggen! Tips???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn zoontje wordt echt lek gestoken door de muggen, zijn gezichtje zit er helemaal onder, is zo zielig!

Het jeukt natuurlijk ook vreselijk alleen kanhij niet zoals wij krabben, je ziet hem dan wel met zijn handje over zijn gezicht wrijven, maar helpt niet echt.

Ook voor zijnhumeur is het niet bevoorderlijk als je 24 uur per dag jeuk hebt:S

We hebben alles al geprobeerd, muggenlamp, muggenspray, thocotholin en luuf hebben een sterke geur wil wel eens helpen, gesneden ui maar helemaal niks helpt....

Een klamboe is een optie maar aangezien hij staat in zijn bed als hij wakke ris en dan de stekker al uit de babyfoon trekt (stopcontacten zijn beveiligd) zal de klamboe het   ook niet lang uithouden!

Iemand tips?

Bedankt

Hi,

Wij wonen aan een rand van het dorp, ook veel last van insecten... e.d.
Wij hebben sinds 2 jr horren! Echt geweldig!

Beneden hebben wij bij de achterdeur zo'n slinger met 6 hor-stof-stroken,..
Boven hebben wij op onze slaapkamer en die van Tom ook horretjes geplaatst. Van de gamma... het is niet goedkoop.. maar het is echt een uitkomst!

Ikzelf, werd altijd geprikt! mijn man had nergens last van...
Maar sinds die horren heb ik geen mug meer gesignaleerd!

Nancy

Onze zoon is 3,5 maand en wij hadden ook last van muggen. Heb bij de blokker van dat horregaas gehaald en dat op het kozijn geplakt. Werkt ideaal, nergens geen last meer van.
Succes.
Dana.

Wij hadden voor onze dochter voor over het ledikantje een klamboe van de Prenatal. Die gaat als een soort hoeslaken om heel het lekdikantje heen. We haalden hem dan onder de poten door zodat ze hem echt niet los kon krijgen, hij stond zo strak gespannen dat ze hem niet eens vast kon pakken. Ze kon dan wel gewoon staan in haar bed, ze duwde dan de klamboe met haar hoofd omhoog,  dat ding is  elastisch. Dat werkte prima.

Terug
Bovenaan