Zoontje drinkt niet meer goed

<p>mijn zoontje is nu 15,5 week oud en drinkt de laatste weken heel erg slecht. Hij weegt 6,5 kilo en mag offiscieel 180cc+de schepjes voeding. Hier laat hij bijna 90 cc van liggen zodra ik 150 cc geef dan laat hij alsnog 50 staan. Heeft nog iemand dit mee gemaakt? En heeft iemand tips hoe ik het anders kan aanpakken?  Ps zodra hij niet meer wilt krijg je er geen druppel meer in, mijn eigenwijs ventje ❤️</p>
 
Sinds wanneer is dit...? Ik heb met mijn 11 weekjes oude dochter er ook al twee dagen last van... en ze komt wel daardoor vaker voor voeding... nu had ik daar straks haar koorts een gemeten en toen had ze 37.9 dus misschien zit daar de oorzaak... jij al eens gekeken of hij geen koorts heeft? Kunnen regeldaagjes zijn, komt hopelijk wel weer goed!
 
Mijn zoontje van 14 weken heeft dat ook, nu zo'n 1,5 week. Hij dronk altijd alles op, maar nu ben ik al blij als hij 150 drinkt. Gistermorgen was het zelfs maar 80. Hij komt niet eerder dan weer voor een fles. Zolang hij plast en poept en groeit en niet hangerig wordt, laat ik het maar even zo. Mits het echt veel minder wordt, tot nu toe komt hij wel steeds nog aan ongeveer 700ml per dag.
Succes!
 
Terug
Bovenaan