Ik ben erg benieuwd of iemand mijn verhaal herkent. Yanick is nu 12 dagen oud en krijgt borstvoeding. Vanaf de eerste dag heeft hij moeite om de tepel te vinden, en vooral om vast te houden. Het leek eventjes beter te gaan, maar sinds gister is het weer heel moeilijk. We zijn soms wel 20 minuten aan het klooien voordat hij goed beet heeft. Vaak heeft hij hem goed, maar laat ie em dan weer los Ik probeer verschillende houdingen, maar heb nog niet 1 houding gevonden waarbij het makkelijk gaat. Als hij dan goed beet heeft, dan drinkt hij goed (volgens mij). Meestal iets van 10 minuten en soms daarna nog eens 5 minuten. Ik heb dus wel het idee dat hij genoeg binnen krijgt, hij heeft genoeg plasluiers in ieder geval. Maar ik vind het zo jammer dat we zo lang bezig zijn voordat hij goed drinkt. Misschien komt het omdat ik veel melk produceer, soms klotst het gewoon uit zijn mondje (zielig gezicht joh!). Ik kolf dan wel eens eerst wat af om de ergste druk eraf te halen.
Ik weet dat we pas net begonnen zijn met bv, en ik maak me dan ook niet echt zorgen ofzo. Maar ik ben erg benieuwd of er meiden zijn die dit geklungel herkennen.
Groetjes, Paulien
Ik weet dat we pas net begonnen zijn met bv, en ik maak me dan ook niet echt zorgen ofzo. Maar ik ben erg benieuwd of er meiden zijn die dit geklungel herkennen.
Groetjes, Paulien