Zoontje herkent moeder niet?

<p dir="ltr"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Hallo, </span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Toch even een bericht om te kijken of er mensen zijn die dit herkennen.</span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Mijn zoontje is erg blij en lijkt zich redelijk normaal te ontwikkelen. Toch lijkt hij mij niet te herkennen als ik hem ophaal van het KDV of ik ben even weg geweest. Althans, hij reageert op mij niet anders dan op een random ander persoon. Hij is nu net 9 maanden en zou toch wel onderscheid moeten kunnen maken tussen zijn moeder en anderen? Hij ziet mij veruit het meest van iedereen.</span></span></p>

Wat ik mij nog kan herinneren van ons spook , is dat zij altijd lekker aan het spelen was en het prima vond als ze werd opgehaald. Op een gegeven moment liet ze alles uit haar handen vallen toen ik haar kwam ophale nof helemaal enthousias twerd als ze niet naar mij toe kon.Volgens mij was dat pas ergen na een jaar

Je zou op het KDV kunnen vragen of dit een normale ontwikkeling is van jouw kind. zij zien heel veel kinderen en weten wat zou mogen en wanneer je je zxorgen zou moeten maken

Mijn dochtertje die lijkt blij te zijn als ik kom maar zodra de leidster de deur uitgaat gaat ze er jankend achteraan terwijl ik daar ook nog sta. ? Ik neem het maar positief op dat ze het naar haar zin heeft op de opvang. Thuis is mama weer alles haha!

Terug
Bovenaan