Zoontje snel verveeld

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal!</p><p>Hebben jullie nog leuke tips qua activiteiten of speelgoed voor kinderen rond de 1?</p><p>Mijn zoontje is nu bijna 10 maanden en sinds een maand is het al snel klagen en brullen geblazen. Hij kon kruipen en heeft zich een goede week vermaakt. Nu is alles maar 5 minuten leuk.. De speelgoed kist is ondertussen dus absoluut niet leuk meer.</p><p>Ik neem aan dat dit weer zo'n fase is.. En dat als hij eenmaal staat hij weer wat "Makkelijker" word.</p><p>Ik zat nu te kijken naar leuk speelgoed.. De laatste tijd heb ik teveel miskopen gedaan. Eventueel dingen om zelf in elkaar te flansen zoals flesjes met macaroni erin. </p><p>Iemand tips om deze fase door te komen haha? </p>
 
Hier zijn dingen met knopjes en geluidjes waar ze lang mee kan spelen wel favoriet. Vandaag de afstandsbediening van Vtech gehaald en daar speelt ze al bijna de hele dag mee. Maar ook speelgoed in een koffertje doen en er weer uithalen kan ze zich goed mee vermaken. 
Je zou ook wat speelgoed uit de kist kunnen halen en na een paar dagen weer iets ervan geven. Dan is het voor hem een soort van nieuw. Misschien dat hij er dan weer mee gaat spelen. 
 
 
In die fase zijn wij ook beland, vrees ik. 
Onze zoon vindt het wel leuk om dingetjes ergens uit te halen (blokjes uit een doos, wasknijpers uit het bakje, ringen van de pyramide af). Hij gooit nu ook veel met spullen, dus ballen vindt hij ook wel leuk. En er staat hier al maanden een grote lege doos in de woonkamer. Hij kruipt erin en is heel druk met de flappen. Mijn moeder heeft een soort duveltje in een doosje met 4 dieren. Daar is ie ook heel druk mee.
Verder lees ik mee! 
 
Terug
Bovenaan