zoontje van 10 maanden eet weinig andere dingen dan melk

Hoi allemaal,

Christopher van 10 maanden is een moeilijke eter. Hij drinkt nutrilon 3 uit een fles met rijstebloem, maar voor de rest eet hij weinig. Koekjes vindt hij lekker, maar maaltijden ui een potje of vers niet.

een fruithapje gaat er wel in, maar   alleen 5-6 lepels.
hij drinkt wel genoeg water roosvicee of juice. en hij drinkt genoeg nutrilon.

Heeft iemand alstublieft advies om hem beter te laten eten?

groetjes Laura

Hoi,   mijn dochter eet alleen warm eten wat slecht (ze is nu 11 maanden), maar inmiddels zijn we er achter dat ze wel redelijk goed eet als ze zelf mag vasthouden. Misschien dat het bij jouw zoontje ook zo werkt, omdat hij wel koekjes eet?
Wij geven dus een hele of halve spercieboon, en dan eet ze er zelf hapjes van af. Zo at ze afgelopen week (ook tot onze verbazing) zo een blokje kaas, en partjes sinaasappel.
Volgens mij sluit dit aan bij de zogenaamde rapley-methode, misschien als je hier op zoekt (internet) dat je meer ideeen krijgt.
Succes

Hoi,

Kan het misschien zijn dat hij teveel drinkt?
Mijn dochter is ook zo'n nat nek drinkt het liefst de hele dag door met als gevolg niks meer willen eten.
Misschien een idee om bewust te gaan drinken en dan hopen dat hij meer gaat eten?
Dochter lief is geen brood eter maar bied het wel trouw elke dag aan en heb nu zo iets goed wil je niet dan niet je gaat vanzelf eten maar dat heeft wel even geduurd tot ik zo ver was want je wilt toch dat je kind goed eet of   niet?

Succes ermee!

Groetjes miranda

Terug
Bovenaan