<p>Hallo mede-ouders,</p><p>Ik zit met een 'probleempje'. Mijn zoontje van ruim 20 maanden is een heerlijk actief kind. Kan steeds beter alleen spelen, alleen hij trekt erg veel naar mij toe. Nou kunnen we daar wel goed mee omgaan, want hij doet graag gek met papa, dus die hebben hun momenten samen wel. Alleen het vervelende is een beetje dat hij vaak mijn aandacht vraagt/eist. Dit is me de laatste maanden opgevallen, dus ik probeer daar ook wel op een bepaalde manier mee om te gaan, door er niet elke x in mee te gaan. Maar als we bijvoorbeeld op visite zijn en lekker aan het kletsen met andere, dan komt hij steeds naar me toe om mijn hand te pakken en wilt hij dat ik met hem mee ga spelen. Maar ik wil ook gewoon weleens kunnen kletsen. We nemen speelgoed voor hem mee, maar hij gaat dan echt lopen zeuren en vervelen. Dit doet hij thuis ook. Zoals ik al aangeef, ik geef daar niet elke x aan toe, maar ik zie eigenlijk nog geen verbetering. Pak ik het niet goed aan? Of hoort dit er bij (is het weer een fase )? Ik weet even niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Dus alle tips zijn welkom </p>