zoontje wil niet meer onder dekens liggen!


Mijn zoontje is 16 maanden en heeft in de zomer alleen in een slaapzak gelegen, nu het kouder word,wilt hij niet meer onder de dekens liggen, als ik hem in bedje leg en dekens over hem heen doe, trapt hij de dekens weg.
Heeft er iemand tips? Het word nu steeds kouder, ik heb hem nu nog in een slaapzak en dan een pyama en sokjes aan, omdat ik bang ben dat hij het anders koud krijgt.Ook heb ik een dekentje er los in, maar die doet hij ook niet over zich heen.
Alvast bedankt.

 
Hoi

Hier nog zo'n woelwaer. Ik gebruik een winterslaapzakje. Je hebt ze ook met lange mouwen en bij de prenatal hebben ze een combisleeper, die zijn wel prijzig.
Mijn zoontje heeft rompertje met lange mouwen pyjama en een winterslaapzak zonder mouwen en dat gaat prima.

gr bianca
 
Hi,

Ik gebruik nu de dikkere winter slaapzakken, van de hema, gaat prima. omdat het nog niet zo koud is zonder pyama broek, als het kouder wordt zal ik die ook aantrekken onder de slaapzak.  

Groetjes,
Lia
 
Hallo!
Mijn dochtertje  (19 mnd) slaapt in een pyama, waarvan ik het bovenstuk in het broekje stop zodat dit niet omhoog kruipt. Hierover heen een winterslaapzak.
Zij ligt vaak 's avonds als ik ga kijken ook zonder dekens, denk haar gewoon weer lekker toe.
Ik ga ervan uit dat ze wakker word als ze het koud heeft. Of hierdoor niet in slaap valt.
Groetjes van Susan!
 
Hier nog zo eentje. Behalve dat hij de dekens wegtrapt, ligt hij ook gewoon niet op een plek! Hij draait zijn hele bedje door, dus hebben dekentjes ook echt geen zin.
Ik gebruik op dit moment de winterslaapzak van de Hema met een pyama truitje. Nog niet het broekje, dat doe ik als het kouder wordt. Ook kun je inderdaad nog een rompertje met lange mouwen aantrekken, scheelt ook weer. Onze zoon ligt in een kamer op de noord kant van het huis, erg koud in de winter, de verwarming op zijn kamertje kan dat niet helemaal aan. Ik koop voor komende winter denk ik ook nog zo'n combisleeper, daar kan hij zowiezo de winter mee door!

Groetjes en succes, Michele
 
Hoi,
Herkenbaar!!! Ook hier eentje.
Ik dek hem altijd pas toe als hij al slaapt (na hafl uurtje) dan gaat het meestal de
rest van de nacht goed. tot hij wakker wordt.
Hoop dat hij als het echt koud wordt door krijgt dat het beter is om onder de dekens
te liggen.......
Groetjes Melanie
 
Wat herkenbaar allemaal, hahahah

Mijn zoontje (14 md) trapt niet alleen de dekens van hem af, maar trekt
ook broek EN sokken uit als ik hem die aangeef. Slaapzak is geen
optie,   want óók die trekt meneer uit....

Slaapzak, in combi met pyjama en sokken werkt óók niet, want hij trekt alles uit.

Dus....na veel denkwerk....heb ik de verwarming een tikkie aangedaan,
dan wordt t een beetje aangenaam, en heb ik een pyjama met voeten eraan
gekocht voor hem.

(2.99 bij zeeman). het ziet er niet uit....maar het werkt wel!!!



Mijn mannetje wordt 's ochtends warm en tevreden wakker.



Succes,



Groet,



Claudia

 
Hallo!!
Bedankt allemaal voor jullie reactie's. Ik doe nu het kouder word ook de verwarming zacht aan. Ik hoop dat hij straks door krijgt dat het warmer is als hij het dekentje over zich heen doet. Ik heb ook een dekentje los in zn bedje en die doe ik een beetje over hem heen. S'morgens ligt het dan  wel helemaal aan t voeteneind.
Ik ga morgen nog kijken voor een winter slaapzakje.

Bedankt, groetjes
 
Terug
Bovenaan