Zooo een zin in sushi :'( wie heeft tips?

Voor mijn zwangerschap haalde ik regelmatig sushi bij de supermarkt. Heerlijk, maar nu mag ik dat dus even (heel lang!) niet. Het liefste zou ik die sushi willen met zo een dikke rauwe zalmplak erop, maar dat kan ik mooi vergeten.
Misschien kan ik het zelf maken met andere producten. Heeft iemand lekkere tips?

... of een garnalencocktail met een whiskysausje en een glas witte wijn. Of een rode biefstuk met een krokant bruin korstje. HOU OP!
Soms heb ik zo een trek ik kleine hapjes en dan is een paar sushi's zo lekker om even uit de koelkast te pakken. Ik ga toch maar zelf wat maken denk ik anders houd ik het nooit vol.

wanneer het verse zalm is, is het geen probleem. Alleen wanneer het verpakt heeft gezeten kunnen er veel bacteriën opzitten.
Had zelf afgelopen weekend ook erg zin in zalm en wanneer het vers is mag dit weer wel.

Suc6

Sushi mag je gewoon eten, mits het dagvers is.. Zou het dus niet bij een supermarkt halen, maar bij een goede visboer wel..! Rauwe zalm mag, gerookt niet!
Wijntje op zijn tijd kan ook weinig kwaad.. Of een ander het wel of niet doet moet die zelf weten, ik doe het wel..

Terug
Bovenaan