zooo geschrokken

A

Anoniem

Guest
hey meiden

vorige week moesten we met Ryan  voor een dagopname naar het ziekenhuis
hij moest dan een middagje daar slapen voor zijn bloeddruk
want ze wilde zijn bloeddruk in rust meten om te kijken of hij dannog steeds hoog is.
dat liep dus uit op een drama
en na een gesprek met de arts 's middags is er besloten na aanleiding van verschillende metingen ( niet in slaap   grrr maar wel in rust) dat hij toch bloeddruk verlagende medicijnen krijgt.

nu dus een week verder en Ryan is niet Ryan.
hij slaapt heel slecht, heeft een raar hoestje en kokhalst de hele dag.
vanacht was het dus weer zo ver steeds huilend wakker.
om 04:00 uur ook en ik ging kijken en wilde net zijn speentje geven toen ik donkere vlekken (meer kon ik niet zien zonder lamp aan) zag in zijn bedje
dus ik dacht die heeft gespuugt.
nou ik deed de lamp aan BLOED !!!!
Ryan had een hele heftige bloedneus gehad
zijn hele gezicht zat onder het bloed , slaapzak, tutdoek en lakens in bed
schrok me rot .
ik heb hem gelijk naar papa gebracht om vervolgens warm water te pakken en hem te wassen en om te kleden. daarna bedje verschoont maar meneer durfde niet mer te gaan slapen
dus vanaf 04:00 uur drama hier.
om half 7 gaven we het op en zijn naar beneden gegaan.
om 08:00 uur het ziekenhuis gebelt en gezegt dat ik vandaag nog een afspraak wilde en konden dus om 15:20 terecht.

Ryan kan dus niet goed tegen deze medicijnen en heeft te veel last van bijwerkingen
nu is hij er van af gehaalt en moet hij eerst weer helemaal zichzelf worden en dan krijgt hij iets anders en over 5 weken moeten we weer terug

een heel verhaal maar ben blij dat ik het er ff uit heb gegooit
wordt een vroege avond voor ons pffff

groetjes moekje

Jeetje meid, wat een verhaal zeg, ik kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent!
Nou ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat Ryan weer een beetje zichzelf is.
Groetjes van Sonja

Jeetje Moekje, wat zul jij geschrokken zijn!
Is dat hoesten en kokhalzen ook een bijwerking van de medicijnen?

Het blijft zoeken zo hè?!?

Ik hoop dat ze snel de goede dingen vinden.

Groetjes, Karin

Jeetje zeg, kan me ook heeel goed voorstellen hoe je geschrokken bent. Hopelijk knapt hij gauw weer op en wordt hij weer zichzelf. Dan weer afwachten wat je dan weer voor medicijnen krijgt.
Kunnen ze die testen die ze moeten doen niet gewoon thuis doen ofzo? misschien kan het wel helemaal niet maar kan me voorstellen dat hij niet zomaar eventjes een middagje wil slapen in het ziekenhuis.

Groetjes en sterkte, Alberdien

jee meid kan me goed voorstellen dat jullie geschrokken zijn zeg.
Best een heftig verhaal.
Ik hoop dat hij nu snel weer zichzelf is en dat ze dan een betere aanpak voor het probleem gaan vinden, want dit is natuurlijk niets zo. Wel vreemd dat medicijnen voor kinderen zulke heftige bijwerkingen hebben zeg.
Heel veel strekte de komende tijd en geef hem maar een extra knuffel.

Tamar

Arme Ryan, zo klein mannetje die dit allemaal maar moet ondergaan. Je hebt goed gehandeld trouwens, meteen reageren!! Heel goed zeg!!

Ik hoop dat hij weer gauw zichzelf is!! Hele dikke knuffels van ons

Ilone en Jennifer

Ach, wat sneu voor jou en Ryan! Ik kan me heel goed voorstellen dat íe niet meer wilde gaan slapen en wat moet je inderdaad geschrokken zijn als je je kindje zo onder het bloed ziet. Nare gedachte...

Ik hoop maar dat alles snel beter met Ryan gaat.  Heel zielig als het niet goed gaat met  die kleintjes, hoor! Heel veel beterschap!

Groetjes, Marisa

He bah, hopelijk vinden ze snel een medicijn wat werkt en wat minder bijwerkingen heeft. Wat zielig zeg!! Ik snap dat je geschrokken bent!!

Terug
Bovenaan