Zooo lief! Wat er vanmorgen gebeurde...

Vanmorgen was ik even boodschappen aan het doen met Jasmijn en toen kwam er een klein meisje met het syndroom van Down naar Jasmijn kijken.... Ze hadden echt gelijk contact saampjes, Jasmijn helemaal kirren en lachen en dat meisje heel lief knuffelen met Jasmijn... Het leek zelfs of ze aan het praten waren samen!

Wat een super tafereel was dat om te zien, echt heel vertederend :)

Ja was echt super, ook zo heerlijk dat zo'n grietje gelijk helemaal in de kinderwagen duikt, zonder remming, en volledig opgaat in waar ze mee bezig is :), ze was echt heel lief de wangetjes van Jasmijn aan het aaien en aan het lachen... Zoiets kan m'n hele dag goedmaken :)!

Ah, wat lief zeg!! Wij hebben in de straat gehandicapten woningen. In deze eensgezinswoningen wonen mensen met beperking dan onder begeleiding. Maar deze mensen zijn nooit zo enthoussiast bij een baby. Eentje gaat altijd meehuilen als er een baby huilt.... Hahaha.

Ik was een paar weken geleden met Anouk en mijn moeder in de stad en kwamen een bekende van haar tegen die haar dochters bij zich had. Ik had hun nooit gezien, maar het jongste dochtertje van een jaar of 8 dook ook gelijk de wagen in en begon 'KIEKEBOE!' te zeggen en Anouk vond het geweldig!!!! Die lach meteen met een big smile in de wagen! Enig om te zien hoe spontaan kids dat doen.

Ja kinderen zien gewoon dat ze "anders " zijn.
Onze eerste zoon deed samen met m'n tante die down heeft een puzzel en riep toen zij het goede stukje in de puzzel deed: GOED ZO!!!!!! wij moesten zo lachen dat een mannetje van toen 2 tegen iemand van 45 riep GOED ZO!!!!

Terug
Bovenaan