Heel herkenbaar allemaal!
Inderdaad kleine hapjes vanillevla, of een bak slagroom-(vanille) ijs en dan met de kleinste lepel die je hebt hele kleine hapjes heel langzaam eten..... Lang doen over je eten. Had vaak trek in iets zouts en dan nam ik kleine hapjes naturel chips. Glas cola doet wonderen! Ik dronk er max 1 glas per dag ivm de caffeine maar was soms het enige wat echt even hielp.
Crackers met smeerkaas of gewone kaas hielpen mij inderdaad ook goed. Meloen ook een goeie (galia ofzo)
Ik ben nu 16 weken en eindelijk niet meer elke dag misselijk of die vreselijke zure smaak in mijn mond maar avondeten is nog steeds een ramp. Als iets sterk ruikt (gekruid) dat hoe fik echt nig steeds niet en ik Ben intolerant voor vlees/vis geworden dus eet voornamelijk wat rijst, groentes en sla....
En als je je dadelijk een dag wat beter voelt, ben je daar enorm dankbaar voor! Wees wel voorbereid wat die andere meiden ook zeggen, de volgende dag kan echt weer een ramp zijn.
Mijn piekmomenten van extreme misselijkheid en overgeven bij mij was 6 weken, 9 weken en 12 weken. Dit waren echt de ERGSTE weken. Schijnbaar heb je dan ook echt even een hormoonpiek, nou die waren te voelen. Bij mij ging gelukkig de moeheid wel weg rond 13 weken. Maar die misselijkheid houdt vaak toch wat langer aan. Ik werd ook gek van al die betweters nog even geduld, vanaf 12 weken wordt het beter. NOT. Dus laat me met rust. En inderdaad lekker veel slapen. Scheelt weer een uur ellendig voelen.