zooo misselijk

hoi meiden,

ik ben vandaag 6 weken zwanger.. maar al anderhalve week zo ontzettend misselijk.. sommige dagen hou ik helemaal niets binnen.
ben al bij de dokter geweest en heb antagel gekregen, maar dat helpt alleen alles binnen te houden.. ben dan nog steeds wel misselijk..
ook kleine beetjes eten en voordat je uit bed gaat 's ochtends wat eten doe ik al..

iemand nog andere tips??

liefs

Hi eerst van harte gefeliciteerd!
Van de week hoorde ik van iemand dat je dan gember moet eten, tenminste uit een potje. Deze kan je kopen in de gezondheid winkel en bij de drogist lijkt mij ook wel.
Ik ben op 2 dgn na ook 6 wkn zwanger, maar voel nog nix aan de ene kant blij maar is dan ook zo onwerkelijk op de een of andere manier, ach ik moet niet zeuren maar genieten;-)

Vreselijk zeg! Ik weet echt geen tips, maar ik leef wel met je mee! Ik heb zelf geen klachten! Zal ik wat van je overnemen? zou ik wel graag willen!

Ik ben ook van af mijn6e week kots misselijk geweest
veel overgegeven van s'ochtends to s'avonds
Bij mij hielp eigenlijk niks.. drink ontbijt een beetje maar tja eigenlijk zit er niks anders op dan wachten..

Bij mij was het de 10e week (wanneer ze zeggen dat kwaaltjes zoals misselijkheid het ergst zijn) dat ik op een ochtend wakker werd en me heel goed voelde..
Net zo plots als het gekomen was was het ook weer weg.. ik ben nog wel heel gevoelig dat als ik iets vies ruik dan ga ik wel over mijn nek en soms na het eten maar niet meer zo erg als eerst

Dus hou dit vol! nog een paar weken en het gaat vanzelf over :)

Terug
Bovenaan