zooo moe en duf!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben deze week 14 weken zwanger en op dit moment ben ik echt zo moe en duf....komt waarschijnlijk ook door het vreselijk warme weer en hier op kantoor hebben ze geen arico..... ik kan zo in slaap vallen.
Wie heeft er nog meer last van?

Groetjes Mickey

Hoi Mick,

Jah, heb hetzelde probleem... vreselijk... kan me ogen niet openhouden.... En als  ik thuis kom, kan ik niets meer doen...Door het warme weer en de zwangerschap zit ik ook nog eens helemaal onder de puistjes in mijn gezicht...Ik zie er echt niet uit! hahaha....
Maar het regent gelukkig en nu hoor ik de onweer...
O jah, ben nu 16 weken en 2 dagen...

Groetjes Christie

Hoi christie!

Ik zit ook onder de puistjes in mijn gezicht! Heel charmant! hahhaa.
Waar regent het nu al? Hier in de buurt van Alkmaar nog niet.....

Groetjes Mickey

Hoi hoi,

Omgeving Ridderkerk/Rotterdam.... Echt heerlijk joh!!!!!
Hoop alleen niet dat het straks zo benauwd gaat worden, maar tot nu toe een heerlijke afkoeling!!

Groetjes Chris

Nou ik ben benieuwd. Misschien dat ik daar wat wakkerder van word...

Gr. Mickey

pfff ben gelukkig niet de enige

ik zat vandaag tijdens de vergadering op mijn werk bijna te slapen
niet normaal
je word dan ineens zo moe dat je het zelf bijna niet meer in d ehand heb je zou zo kunnen gaan slapen

ben trouwens 8 weken en 5 dagen

het hoort er echt bij, en dan de hitte er nog bij maakt het toch wel extra zwaar. geloof me maar. Het is echt niet gezellie zo hoor.in het begin van de zwangerschap werkte ik in de avond uren en dat is eigenlijk een klein beetje mijn redding geweest dat ik de eerste 3 maanden zo gemakklijk ben doorgekomen want ik kon smorgens nog ff terug duiken in bed als manlief naar zijn werk was en ik lag altijd steenvast tussen de middag ook ff plat. en zo kon ik de avond uren aan. maar het was erg vermoeiend. ( het was notabene nog in de winter ook he )
afijn om een lang verhaal kort te maken. toen ik de test deed kwamen we er toen pas achter dat ik zwanger was. ik gooide alles op ziek zijn want ik ben standaard met kerst ziek. maar dan valt alles wel op zijn plaats. maar meiden als je sávonds thuis komt en je hebt behoefte om ff te gaan liggen of na het eten wel doen, want zo kom je alles het makkelijkste door. echt waar.
succes!!!
groetjes jantine ( aug forum )

die vermoeidheid is echt vervelend ja.. de hitte speelt natuurlijk ook mee. ik kan ook echt de hele dag slapen als ik  zou willen maar helaas moet werken.
nog 2 weekjes volhouden en dan lekker vakantie.. wedden dat het dan regent...  

Terug
Bovenaan