Pffff ben zo enorm moe en misselijk. Vannacht voor het eerst overgegeven sinds ik zwanger ben. Zo misselijk ben ik niet geweest tijdens de zwangerschap van mn dochter. Daar heb ik maar 1x bij overgegeven en dat was tijdens de weeen. De moeheid herken ik wel, maar had dat toen nog niet zo vroeg. Ben nu 6 weken en 6 dagen (na eigen berekening) en kom echt niet vooruit. En het lijkt wel of mn dochter dat oppikt want heeft de hele dag nog niet geslapen! Ze is hangerig en wil alleen maar aandacht.
Ze is pas 4 maanden en tsjah heeft die aandacht dus ook wel nodig. Gelukkig is over een uurtje mn vriend thuis en hoop ik dat ik gewoon naar bed kan. Hebben meer mensen dit? De eerste zwangerschap bijna nergens last van en dan van de tweede direct zo ziek?
groetjes Lydia
Ze is pas 4 maanden en tsjah heeft die aandacht dus ook wel nodig. Gelukkig is over een uurtje mn vriend thuis en hoop ik dat ik gewoon naar bed kan. Hebben meer mensen dit? De eerste zwangerschap bijna nergens last van en dan van de tweede direct zo ziek?
groetjes Lydia