Zooo moe en misselijk

Pffff ben zo enorm moe en misselijk. Vannacht voor het eerst overgegeven sinds ik zwanger ben. Zo misselijk ben ik niet geweest  tijdens de zwangerschap van mn dochter. Daar heb ik maar 1x bij overgegeven en dat was tijdens de weeen. De moeheid herken ik wel, maar had dat toen nog niet zo vroeg. Ben nu 6 weken en 6 dagen (na eigen berekening) en kom echt niet vooruit. En het lijkt wel of mn dochter dat oppikt want heeft de hele dag nog niet geslapen! Ze is hangerig en wil alleen maar aandacht.
Ze is pas 4 maanden en tsjah heeft die aandacht dus ook wel nodig. Gelukkig is over een uurtje mn vriend thuis en hoop ik dat ik gewoon naar bed kan. Hebben meer mensen dit? De eerste zwangerschap bijna nergens last van en dan van de tweede direct zo ziek?

groetjes Lydia

Hoi Lydia, ik heb tot nu toe nog niet meer klachten als de vorige keer (eerder minder). Maar ik kan het me bij jou goed voorstellen zeg. Wat vreselijk vermoeiend, zwanger en een kindje van 4 maanden!
De hormonen van de vorige zwangerschap zijn waarschijnlijk ook nog niet uit je lijf, en nu deze nieuwe zwangerschap.
Laat je vriend straks lekker voor jullie kindje zorgen en zorg heel erg goed voor jezelf!
Gezond eten, goed bewegen en (zwangerschaps-)vitaminen kunnen ook helpen!

Hopelijk is je dochtertje ook rustiger als jij eens even bent bijgekomen!

He Hallo,
Ik ben ook zo moe en misselijk,mijn dochter is al 7 jaar en ik ben nu eindelijk zwanger van de tweede,bij mijn eerste zwangerschap wist ik nergens van ik had echt zo weinig kwaaltjes dat ik pas echt geloofde dat ik zwanger was na dat ik een echo van haar gezien had.
Maar nu, ik ben 7 weken en heb hier zo lang op moeten wachten voor dat ik zwanger werd,en nu ben ik echt van s'morgens tot sávonds kotsmisselijk en moe en ik vind het echt verschrikkelijk hier was ik niet op voorbereid dat een tweede zwangerschap zo anders kan zijn.
Heb wel gisteren een echo gehad omdat ik wat vloeide,maar alles zag er goed uit en ik moest maar rustig aan doen.
Als het kan probeer te rusten verder weet ik geen oplossing helaas.
Groetjes.

Terug
Bovenaan