Zooo moe

<p>Hoi!!</p><p>Even klagen hoor ;-) Ik ben nu 4,5 week zwanger van ons tweede kindje en ben ontzettend moe. Dit begon al in de week voor de zwangerschapstest. Bij mijn eerste begon dit pas vanaf week 6/7. <br />Ik slaap ‘s nachts erg slecht (lig gewoon wakker) overdag ben ik soms niet vooruit te branden. En na een dutje (als mijn zoontje bijv slaapt) voel ik mij niet veel beter.</p><p>Probeer wel goed op mijn voeding te letten en af en toe eens te wandelen.</p><p>Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik ermee kan omgaan. Jullie nog tips?</p>

Hier ook heel herkenbaar.. wel zwanger. Hier toch maar heel vroeg naar bed gegaan en daar dmv bodyscan en dat soort ontspanningsoefeningen in slaap gekomen. Als je van 19.30 tot 7.00 in bed ligt, slaap je toch nog ook al lig je tussendoor veel wakker. Bij mij had afkicken van koffie hier trouwens ook mee te maken, overdag zo moe dat zelfs een was opvouwen als zwaar voelde! Nu 10 weken en dat heftige vermoeide gevoel is wel weg moet ik zeggen. Nog steeds heftige dromen en wakker liggen trouwens, boterham met jam op m'n nachtkastje helpt ook om weer te gaan slapen, had dan ook vaak een lege maag.

Ik herken dit heel erg! Ik ben pas 4+1 weken zwanger en de vermoeidheid begint nu al... bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook al vanaf 5 weken ofzo heel erg, maar ook over na 11 weken ongeveer. Hoort echt bij het eerste trimester en zou niet direct denken dat er iets anders mis is, je lichaam is gewoon hart aan het werk nu om je kindje aan te leggen!
Fijne zwangerschap gewenst!

O toevallig zeg! Hier nu 4+2 zwanger, en ik ben s'avonds echt helemaal gesloopt. Ik bem geen stilzitter, maar mijn lichaam eist het nu gewoon op! Meer kunnen we ook niet echt doen denk ik, lekker aan toegeven!
Ook van de 2e zwanger hier! ?

Fijn om jullie verhalen te horen ? Het hoort erbij ja, maar toch hè ?‍♀️ Ben benieuwd of deze zwangerschap heel anders gaat lopen dan mijn eerste. 
Ga proberen ‘s avonds wat eerder naar bed te gaan. Wie weet helpt dat al een beetje 

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van de 2e en nog doodmoe. Als m'n dochtertje smiddags naar bed gaat ga ik ook altijd liggen, maar vaak slaap ik dan niet of net het laatste half uurtje. Voel me dan ook meestal nog moeier als daarvoor. Ik ga savonds al optijd naar bed, maar slaap ook al slechter vanaf het begin dat ik zwanger was, dus wordt helaas niet uitgerust wakker. Het is idd vervelend, maar helaas hoort het er bij. 

Herken het! Vreselijk gevoel constand moe ? 
ik had dit heel erg bij m’n 2 de zwangerschap dat is eigenlijk niet weg gegaan ook niet in het tweede trimester.
ik weet nog wel dat ik toen bloed heb moeten laten afnemen ivm ijzer te kort maar dat was niet het geval..
ondanks deze vreemde tijden je zelf toch vooruit slepen.
ik hoop dat het betere weer wat er aan zit te komen je goed zal doen ☀️ 

verder gewoon aan toe geven dat middag dutje helpt je wel je voelt je wellicht niet veel beter er na maar als je het niet zou doen voel je je misschien wel slechter 

Terug
Bovenaan