ZOOO MOE !!

hoi

zijn er meerder zo ontzettend moe?
ik doe de hele dag vrij weinig, heb echt geen energie.
als ik 1 ding gedaan heb moet ik een half uur gaan zitten. jeetje het is niet gezond meer geloof ik.
voorheen had ik een vrij normale conditie, niet super maar ook niet slecht. nu heb ik het idee dat ik helemaal nul komma nul heb.
herkent iemand dit? of ben ik de enige.
gr. een meisje die 27 weken zwanger is.
 
hoi

nee hoor je bent niet de enige. ik ben ook een periode heeeeeeeeel moe geweest iedere inspanning was teveel. nu loop ik op het einde bijna 36 weken en de moeheid komt weer terug. laat anders even je bloed nakijken misschien heb je een ijzertekort. succes
 
Ha Ha, het is alsof ik een bericht van mezelf lees! Ben nog maar 9 weken zwanger en heb deze week alleen maar geslapen, geslapen, geslapen. Er kwam echt niks uit me, en als ik een paar passen had gezet of van de trap was gekomen moest ik alweer uitrusten op de bank. Verschrikkelijk he?
Ben deze week ook thuis gebleven van werk, kon het echt niet opbrengen, maar geloof dat het warme weer ook niet echt mee helpt, word je ook zo loom van.
Maar je bent dus niet de enigste die hier last van heeft. Neem gewoon genoeg tijd voor jezelf en doe rustig aan.
Succes! Liefs Esther.
 
Nee, je bent zeker niet de enige. Ik ben nu ruim 26 weken en alweer net zo moe als in het begin van de zwangerschap. Ik slaap 10-12 uur per nacht en doe 's middags nog een dutje. Verder zorg ik dat ik goed eet en doe ik de hoognodige dingen in het huishouden. En dan is mijn energie alweer op. Gelukkig ben ik intussen het stadium voorbij dat ik me er schuldig over voelde, maar ik kan er echt niet om lachen. Pff... nog 3 maanden te gaan...
 
Nou dan ben ik helemaal niet normaal denk ik hahahaha!
Ik ben 8 wk en 4 dagen zwanger en zo moe als wat,niet normaal en zo misselijk whaaaaaaaaa!
Ok ik mag niet klagen we zullen weten dat we zwanger zijn he meiden.
Veel sterkte allemaal xxx
 
Terug
Bovenaan