Zooo moe!

hoi mama's in spe,

Moet even van me afpraten hoor! Ik ben nu 16 weken maar nog steeds zo extreem moe. Ik sleep me echt door de dagen heen. Vooral mijn werk valt dan niet mee, ik zit echt te vechten tegen de slaap. Maar ik wil me ook niet ziekmelden, dan voel ik me weer zo bezwaard. Ook de misselijkheid blijft maar terugkomen. 2e Trimester is toch meestal de beste tijd? Hoe is dat bij jullie?

Klaag, klaag...sorry hoor!

gr Karin

Weer even op bezoek van de juli club, ik herken heel goed wat je zegt! Bij mij knapte het ook pas op vanaf de 17/18 weken. Ben nu zelf 21 weken en nog steeds merk ik wat vooruitgang in energiepeil.
Want ja ik had ook al het probleem dat ik op mijn werk bijna in slaap viel ;) Terwijl ik toch leuk en afwisselend werk heb! De misselijkheid heeft bij mij tot en met week 16 geduurd, dus wacht nog even geduldig en ik hoop voor je dat het dan opknapt!

Oja en multivitamine pillen speciaal voor zwangere ben ik extra gaan slikken (vanaf week 15) dat merkte ik ook goed in het aantal kwaaltjes! Terwijl ik gewoon goed groente en fruit at dacht ik ;)

Ik ben nu ook ruim 16 weken en ben ook nog steeds erg moe. Kga daarom ook zo maar mn bedje in. Ik heb ook moeite met mn werk vooral omdak redelijk vroeg moet beginnen (7u30) . Je bent dus niet de enige. Heb ook al een kleuter rondlopen dus dat scheelt natuurlijk ook.

ik herken het ook ben nu 17 weken en 2dagen en nog steeds vreselijk moe. nu blijkt mijn glucosegehalte ook heel erg laag te zijn. en dat blijkt er ook mee te maken te hebben. maar het is wel lastig als je nog een van 3 jaar bij hebt lopen. maar we maken er maar het beste van en lekker vroeg naar bed.

groetjes maris

hey meiden,
bij mij gingen de klachten bij 12 weken echt weg, wel ben ik savonds nog wel eens moe, maar over het algemeen voel ik me idd beter in mn 2e trimester.
Hopenlijk begint dit bij jullie ook snel!!
En tja probeer dr maar zoveel mogelijk aan toe te geven toch?

gr. Saskia (18wk, 3dg)

De misselijkheid kan ook juist aan blijven vanwege de vermoeidheid. Het kan een signaal van je lichaam zijn. Ik ben tot de 16 wk mega beroerd geweest, misselijk, moe en veel overgeven. Ik heb er echt aan toe moeten geven. Werk normaal 36u en nu maar 3ochtenden van 4 a 5 uur. Inmiddels gaat het veel beter en vanaf volgende week ga ik weer meer uren draaien..Ik zag het in het begin totaal niet zitten om me "ziek" te melden, toch ben ik blij dat ik het gedaan heb... Me kleine frummel en ik gaan nou eenmaal voor op alles!!!!

Liefs MamaFem
17 wk, 11aug10, 1e

Terug
Bovenaan