zooo moe

Ohh wat ben ik moe! Ik kan de hele dag wel slapen en heb het behoorlijk zwaar op mijn werk.. onder de middag kan ik mijn ogen niet meer openhouden en dan moet ik nog de hele middag.. en dan kom ik thuis en moet ik nog eten koken en opruimen en zo en dan is het vaak pas half 8 dat ik zit! Ik werk 4 dagen (achter elkaar) en ik ben iedere keer blij als het zaterdag 3uur is en ik weekend heb.. ik denk dat het bij mij ook fysieke spanning is wat me zo moe maakt.. ik ben erg blij maar zit ook constant als het maar goed gaat, als het maar blijft zitten en groeien, blij als ik met 7 weken een goede! echo krijg.. een hoop spanning dus.
Verder zijn mijn boobies nog lekker gevoelig, moet ik veel plassen, heb ik extra honger, kan weinig hebben en ben veel chagerijnig..

Liefs

 
Op en top zwanger :) die vermoeidheid is wel lastig,als ik 9uur heb geslapen ben ik nog bekaf..en jij werkt nog 4 dagen..dus geen tijd voor een middagdutje..ik lig er ' savonds ook tussen 21u/half 10 in bed..maar kan er ' s ochtends niet uitkomen...en die spanningen werken er idd ook niet aan mij..probeer in gedachte te houden dat het meestal na een miskraam wel goed gaat!

Liefs elize
 
Ohh die vermoeidheid komt mij ook erg bekend voor. Ik heb er dan ook nog een kleintje bij van bijna twee jaar! Soms weet ik niet hoe ik de dag op het werk moet doorkomen....maar weet uit ervaring dat dit na 3 maanden weer weggaat en dan is het heerlijk genieten! Liever moe dan bijv. hele dagen misselijk denk ik dan maar!
 
hahaha wat komt dit bekend voor zeg...........heb ik ook last van, leuk he maar wel voor een leuk en geweldig doel en dat maakt het wel veel draagbaarder!!!

liefs
 
Pfff jullie hebben er dus ook zo erg last van.. ja misselijkheid lijkt me ook vreselijk! Maar wat niet is kan nog komen.. al hoop ik dat natuurlijk niet.

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan gewoon om ff te kijken, toch weer leuk die bevestiging. Binnen 1 seconde knal positief en nog donkerder dan de test streep hihi.

Ik zit nu ook lekker in mn badjas onder een dekentje op de bank en ik denk dat ik het na gtst voor gezien hou.. mijn wekker gaat tenslotte weer om half 7..

Liefs
 
Hoi Renate,

Ik me je gevoel van onzekerheid wel begrijpen hoor,heb ik deze zwangerschap ook heel erg gehad...
Ik was ook zo koe zeker s'middags.

Ik kan er nu van gaan genieten en nu 13 weken en 1 dag,maar toch blijft die onzekerheid wel hoor.
Ik zal heel blij zijn als ik de kleine bewust ga voelen heb soms wel al het gevoel dat ik wat voel,maar is nog licht.
De vk zei wel dat ik het vroeg kan gaan voelen,want de moedermelk ligt achter de kleine,ben dus heel benieuwd...

Hou hoop en ik zal voor je duimen dat nu alles goed gaat.
Wanneer heb je de eerste e ho???
 
@rian

Ja echt leker dat jullie nu kunnen genieten! Fijn dat je in het 2e trimester zit:) ik hoop dat je de kleine snel mag voelen.

Ik ga maandag bellen en hoop dat ik dan maandag over een week terecht kan.. dan ben ik 6+5...

Liefs
 
hoi
ik ben ook heel erg en veel moe
maar heb nog 3 kids thuis
van 5 2 en 1
dus geen tijd om te gaan slapen
ik slaap savonds als alles op bed lig en ga er elke ochtend om half 7 uit
het is vermoeiend maar wees blij dat je nog wat rust kan pakken iig
succes
 
Terug
Bovenaan