Zooo moe

Hoi allemaal,
Ik ben al erg lang niet meer op het forum geweest. Ik ben continu zoooo moe. Ik kom m'n bed uit en ga na het ontbijt naar m'n werk. Na het werk eten we wat en vervolgens duik ik m'n bed in. Ik had de hoop dat dit na 12 weken wat beter zou worden. Gelukkig gaat met onze uk alles goed. Op de echo's was het zeer bewegelijk en ook de nekplooimeting was goed (al duurde het drie kwartier voordat uk goed wilde gaan liggen....).
Vanwege mijn gluten en lactose intolerantie was er bloed afgenomen voor een routine controle om mijn vitaminewaarden te bekijken. Helaas bleek toen dat ik heel erg laag zat in m'n vitamine B12 en ook het foliumzuur zat ver onder de normaalwaarden. Dit verklaart wel waarom ik zo moe ben. Gelukkig weet ik wel dat de uk eerst neemt wat 'ie nodig heeft, dus daar maak ik me niet al te veel zorgen om. Nu even afwachten wat m'n huisarts in overleg met een internist hieraan willen gaan doen. Ik slik al langere tijd een hoge dosering vitamines omdat ik voor mijn zwangerschap ook al te laag zat. Nu is het nog verder gezakt :-(
Ik hoop maar dat ze nu voor injecties gaan. Niet fijn maar wel effectief om alles snel weer op pijl te brengen.
Ik probeer een beetje mee te lezen op het forum en heb wel een beetje een idee wat er allemaal gebeurd. Ik hoop alleen dat jullie begrijpen dat ik niet zo actief ben. Zodra alles weer wat beter gaat zal ik weer wat meer gaan reageren.

Jee, wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je niet zo actief bent maar meelezen is toch ook prima!
Vervelend dat je zo mie bent maar wel verklaarbaar dus. Hoop voor je dat je waarden snel op niveau zijn en dat je je dan beter voelt. Ondanks alles: geniet van je zwangerschap!

Sterkte!!!!

Heel begrijpelijk Vlindertje, denk jij maar aan jezelf en aan je ukkie in je buik, dat is het aller belangrijkste meid. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en dat de eventuele injecties goed helpen. Verder, neem je rust! Je voelt zelf het beste aan wanneer.

Wij denken ook aan jou! Sterkte en ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van je zwangerschap!

Liefs Lynn.

hey meis

wat vervelend zeg:( ik heb precies hetzelfde. ik zat steeds naar die 12 weken toe te leven ben nu 14 en het lijkt alleen maar erger te worden. mn verloskundige zei dat het door de hormonen komt en het met 16 weken zeker beter moet zijn. nou dat hopen we dan maar! gewoon rustig aan doen, meer kun je niet doen. zorg goed voor jezelf

liefs xxx

Terug
Bovenaan