Zooo ongeduldig!

A

Anoniem

Guest
ja nou de titel zegt het al,even mijn fustratie kwijt.Ik ben dus gewoon ongi geworden hoewel het iets tevroeg was (hoopte op innestel bloeding).Nu is er weer zo'n "loze' periode aangebroken want het duurd nog weken voor mijn ei komt als ie al komt.Ik baal van mijn lijf dat ik van die stomme lange cyclussen heb en ben jaloers op ieder die een 'normale" cyclus heeft hahahah.
Zo stom als je dan weer ongi bent en je voelt je er broerd van dan denk ik "dat kan er ook nog wel bij,eerst niet zwanger en dan op de koop toe een berg buik/rugpijn !!!"
Ik heb laaaaang niet zoveel reden om te klagen als sommige andere meiden hier die helemaal medisch bezig zijn en al een jaar of langer ,maar ik denk dat ik voor iedereen spreek ,kort of lang bezig,dat je steeds flink baalt en dat het best vermoeiend is om steeds opnieuw weer met frisse moed er tegen aan te gaan.Nou ja genoeg geklaag van mijn kant ,denk maar zo,het heeft nog niet zo mogen zijn,hahahahah.
Iedereen weer succes in de nieuwe rondes!!
Gr Cat

hi

Maak je maar niet ongerust. Ook jouw tijd voor de zwangerschap komt.

Denk maar zo dat het nog niet zo mag zijn. Alles heeft een reden heb ik het idee.

Zelf heb ik een super-regelmatige cyclus, gewoon eigenlijk perfect, maar ook bij

ons lukt het niet. Zit nu al in ronde 8. Snap het zelf ook allemaal niet meer.

Hebben nu even een pauze ingelast, doen het nu met condooms.

Tot 2 maanden terug leek het wel een obsessie geworden en dat is nooit goed.

Hebben nu het idee dat als we er even minder mee bezig zijn, dat het hopelijk daarna gaat lukken.

gr

Ook ik ben vanaf het begin ongeduldig geweest. Dat terwijl het in de eerste ronde dat we probeerde ook gelijk raak was (ik heb jammer genoeg alleen een miskraam gehad toen ik in de 9de week zat). En nu ben ik aan de ene kant aan het wachten op mijn volgende menstruatie, maar toch zijn we ook gewoon weer begonnen met vrijen (hadden we zin in en kon geen kwaad volgens mijn gyn, die ook mijn curretage heeft gedaan) dus zou het wachten ook wel eens heel lang kunnen duren.

Toch ben ik heel erg blij dat ik nu niet weet wanneer ik mijn eisprong en NOD heb, mijn vriend en ik doen maar wat op leuke manier en tot mijn volgende menstuatie zal het ook zo blijven gaan. (Hopelijk komt die volgende menstruatie niet :D)

Yvonne

Terug
Bovenaan