zooo onzeker...... zondag seks ehad daara gelijk bruin "bloed"nu elke dag na schoonmake enzo ook pff

zoals titel al zegt zo onzeer elke x bruin bloedslijm............ weet wel zonder kramp en zonder helderrood bloed kaan t gee kwaad maar toch wordt hier zo onzekr van. be nog maar 6 12 week.. hbben meerere dit gehad???
 
Toch lees je overal dat het normaal is om bloedverlies na de seks te hebben. Als het dan bij jezelf gebeurt, schrik je natuurlijk. Ik zou me niet al te druk maken meid, je hebt geen krampen en helderrood bloedverlies. Sterkte
 
Ik heb precies hetzelfde gehad.Schok mij echt kapot.Heb toen een echo gehad en gelukkig niks aan de hand,maar het blijft eng.Bij 50procent van de gevallen kont het voor in de eerste weken.Volgens mijn arts geen enkele zorgen zolang het niet veel is en je geen krampen hebt.
Je baarmoeder is erg doorbloed tijdens de zwangerschap waardoor er kleine bloedingen kunnen ontstaan.ik had het in week 6,7 en 8.
Ben nu inmiddels 10wk zwanger.

Gr. Suusje
 
Er zijn kleine adertjes die makkelijk kunnen springen als je zwanger bent tijdens de sex. Is niks ernstigs, maar kan dus bloedverlies geven.
Zolang t niet helderrood is, niet teveel zorgen maken. En anders vk bellen, ook al heb je nog geen intake gehad, ook hier zijn ze al voor.

Liefs
 
Hoi,

ik kan me voorstellen hoe je je voelt. ik heb vanaf 5,5 week ook bloedverlies. Iets na 6 wken had ik een echo met daarop een fruchtzak en dooier te zien. nu moet ik maandag terug (ietsmeer dan 7 weken) om te kijken of alles nog goed is. maar ook hier nog regelmatig bloedverlies tijdens het afvegen.

Niet om je bang te maken, maar blijkbaar hebben niet alle vrouwen krampen of herderrood bloedverlies bij een komende miskraam. Ik voel me hier zelf toch heel onzeker door.
De arts schatte mijn kansen in op 50%. Zenuwslopend dus!!! Afwachten tot maandag.

Sterkte! Misschien kun je een echo aanvragen???

Groetjes Janne
 
nou had net ineens klein beetje helderrood bloed met afvegen me zo onzeker voelen nu... wacht nog ff af als t blijft ga ik bellen.. heb vrijdag mn 1e echo... zo spannend
 
Hallo,

Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook bruin bloedverlies gehad zelfs een paar x druppels echt bloed. Kreeg met 6 wk een echo en het hartje klopte. Ik ben nu 23 wk zwanger dus het hoeft niks te betekenen. Het was bij mij gewoon oud bloed en innesteling. Succes hopelijk gaat het allemaal goed. Het kan dus ook gewoon positief zijn hoor maar ik snap dat je onzeker bent dat was ik ook heel erg.

Gr tamjo
 
Terug
Bovenaan