Zooo rustig hier, iedereen aan 't bevallen!?:)

Wat een rust hier! Liggen jullie allemaal te bevallen?;) Ik moet zo weer naar de vk, hopelijk voor de laatste keer! Ben benieuwd, laatste keer was m'n bloeddruk flink verhoogd dus hopelijk is het stabiel gebleven of gezakt nu.. Succes allemaal!
 
ja ik hou het ook allemaal in de gaten vond het oo al erg rustig.....

maar gelukkig heb iik mn kleintje al in mn armen..alweer ruim 4 weken......
zou eigenlijk zaterdag uitgerekend zijn.....

hoop voor je dat het acceptabel is met je bloeddruk...

tjah en iedereen die nog moet bevallen...succes...
 
Alweer 4 weken joh, lijkt me een gek idee dat je eigenlijk pas Zaterdag uitgerekend zou zijn! Gaat alles goed? Ik ben Maandag uitgerekend, maar mag nu wel komen hoor, ik ben gesloopt van dat niet slapen, echt een drama de laatste nachten. Bloeddruk was ietsje gezakt dus das mooi. Ook was de beeb weer wat verder ingedaald, en hoef dus niet meer te gaan liggen mochten m'n vliezen breken. Ik hoop toch echt dat het snel gaat komen nu, gewoon ook omdat ik zoooo moe ben, want soms voel ik me gewoon super en geef ik er niet om al zou het nog even blijven zitten.. Je wordt ook gewoon zo sacho op den duur als je slaaptekort hebt;) Ach ja, komt goed!
 
@Esje86: ik weet niet of je al kinderen hebt, maar ik ben erachter gekomen dat dat slaaptekort niet verdwijnt als de kleine er is haha ;) geniet echt nog maar even van die lange rustige nachten, ook al kun je niet slapen. Straks houdt de kleine je wel wakker :)
Ik kijk er nu al naar uit om weer eens een nacht ononderbroken te slapen :)
 
tjah als de baby er eenmaal is dan is het idd ook zwaar die gebroken nachten......
dus idd nog even genieten van de rust zolang het kan hoor!!!

En jah gaat goed hier bij ons....alleen door al dat bloed wat ik verloren ben voel ik me nog wel vaak wat zwak maar goed dat heeft tijd nodig....
en mn bloeddruk is nog wat hoog....
Met de kleine gaat het wel goed alleen zn flesjesdrinkt ie veels te snel leeg.... morgen moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis.....
 
Slapen..? Wat is dat?! ;) Het wordt er niet beter op na de bevalling, weet ik inmiddels... Maar: het is het dubbel en dwars waard met je baby in je armen! Hopelijk gebeurt het snel voor je :)!
 
Nee hier geen bevalling...Als de baby er vrijdag nog niet is wordt ik ingeleid...

Ik kijk op t moment wel elke dag ff hier voorbij, maar heb totaal geen lust om veel te schrijvwn, t is hier mega heet en ik probeer vooral rustig verder te ademen....

Beeb doet t wel goed dus dat is fijn om te weten.
 
Terug
Bovenaan