zooo spannend

A

Anoniem

Guest
ooow dit is zo spannend.

Weet niet wanneer ik moet gaan testen? als ik uit moet gaan van mijn ongesteld vorige maand (20 juni) dan had ik gisteren ongesteld moeten worden. Maar jah omdat ik toen nog in de bloeding zat van mijn miskraam, weet ik het dus niet of dat nu mijn ongesteld is geweest. Maar als ik uit ga van  de laatste bloeddag (2 juli), dan ga ik zaterdag mijn 4e week in.  Denk dat  het het verstandigst is als ik pas volgende week ga testen, mocht mijn ongesteldheid niet komen. Zucht wat kunnen de dagen dan lang duren he!

Heb wel vaak even  de hik, en het komt me omhoog, ook al beetje misselijk geweest en nog zo nu en dan, hoofdpijn. Maar jah dit kunnen ook al symtonen zijn van ongesteldheid.  

Lieve Chippie,

Misschien ontmoedig ik je met mijn antwoord, maar ik geef hem toch. Na een miskraam kan het 4 tot 6 weken duren voordat je weer ongi word. Ik heb nu helaas 2 keer een miskraam gehad. De eerste keer werd ik na 4 weken weer ongi, de tweede keer na bijna 5 weken. Maar het is heel goed mogelijk dat je zwanger bent hoor! Maar als ik jou was zou ik nog even wachten met testen. (weet hoe moeilijk dat is) Als  je over een week nog niet ongi bent zou je kunnen testen.
Ik hoop dat je weer zwanger bent! Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

Ja klopt, dat heb ik vaker gehoord.
Daarom ga ik ook volgende week testen, zucht duurt alleen nog zo lang.

Terug
Bovenaan