zooo spannend!!

Meiden

Gister weer een positest in handen na in 1 jaar 3 miskramen gehad te hebben ( 4 in totaal) waarvan de laatste ik 29 dec gecurreteerd ben van 2 vruchtjes. Nu na een lange ronde met puregon en pregnyl dus weer een positieve test in handen! Gelijk met gyn gebeld en mag 12 april heen en moet gelijk de euthyrox verhogen.

Maar ja de roze wolk is er dus niet, die komt ook pas na de 1e goede echo denk ik. Blijdschap is er zeker maar die druk ik na achter weg... zo van ws gaat het toch weer niet goed!! Dit is mijn 7e zwangerschap waarvan dus 4 miskramen met 5 sterretjes! Gelukkig heb ik wel 2 super mooie lieve meiden!!

Mag ik hier mijn spanning en verhalen kwijt

liefs
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat heftig dat het zo vaak is fout gegaan.. super spannend weer dus! Ik hoop dat deze keer alles goed gaat! Ik ga voor je duimen.

Tuurlijk mag je hier alles kwijt! Dan doen we tenslotte allemaal! Helaas zijn er bij de nov mama's veel meiden die een of meerdere mk hebben gehad dus vele weten helaas hoe spannend het allemaal weer is..
Ik heb in jan met 6 weken een mk gehad en ben inmiddels alweer ruim 8 weken zwanger. Wij hebben gelukkig met 7+1 een kloppend hartje gezien.. maar de spanning blijft..

Liefs
 
getsie wat heftig zeg wat een verhaal
ik herken je gevoelns er wel in en het is idd goed om hier je verhaal kwijt te kunnen...
ik ben ook blij maar pas goed blij denk als ik 11 april een kloppend hartje zie
ik hoop voor jou dat nu alles goed zal gaan doe rustig aan ....

groetjes
 
Jeetje heftig, hebben jullie onderzocht waarom zoveel mk?
Ik heb twee gezonde kids en daarna 6 keer een mk...wilden het eerst niet onderzoeken...maar later toch maar gedaan...nu heb ik een translocatie
Van mijn chromosomen...ben nu weer zeven week zwanger en dinsdag de echo...reuze spannend!
In mijn geval meer kans op een mk, ook meer kans op een gehandicapt kindje...komen wij zover gaan we ook een vlokje test of vruchtwaterpunctie doen...
Succes.
Xx
 
Hey

Nee uit de testen die de gyns gedaan hebben komt niks! Dus ws gewoon dikke pech... Heel vervelend en we hopen dus idd heel erg dat het dit keer goed mag gaan!!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd met de positieve test en zoooo herkenbaar die terughoudendheid. Hopelijk zitten we binnenkort allemaal op die roze wolk!!
Lieve groet
 
Terug
Bovenaan