zooo ziek van tanden??

wesley(bijna 8 mnd)
heeft nog geen tanden voel al wel 2 maanden een dikke hoektand en een kies ernaats(een bobbel dan maar op die plek)
maar ondre en boven helemaal nix
hij was van het weekend al een beetje koortsig maar gister jongen ik werdt gek
huilene huilen huilen de hele dag en 2 x een half uurtje geslapen en dan weer krijsend wakker worden zetpillen gegeven maar bleef tegen de 40 graden houden
gisteravond begon ie ook wat te spugen na een fles die wou die wel maar toch ook weer niet gistermiddag wou die ook nix meer drinken
vanacht ook weer een drama 2 uurtjes slapen en dan weer krijsen maar wel koorts weg
vanmorgen wel een flesje gedronken 180 cc,dus daar was ik blij om maar daarna nix meer hij begint al te koren als ie het ziet en anders geen moeite hoor een fruit hapie vanmorgen ook hele ochtend huilen pffffffffffffffffff
hij ligt nu in bed dus ga nu maar gauw eens wat doen want zal zo wel weer wakker worden

zIJN DIT TANDEN????
het kwijl loopt sinds gister morgen echt ze mond uit
dus vandaar dat ik het denk

hij was wel aan het grijpen naar ze oren maar geen koorts meer????

hadt gister wel huisarts gebeld die zei als ie nog koorts vandaag hadt even bellen maja dat heeft ie nu weer niet

iemand eerder meegemaakt dat ze er zoooooo nnnnn last van hebben

mijn dochtertje van 3 nooit last gehad ja sa vonds wel iets
groetjes marijke

hoi

ik heb het zelf niet meegemaakt dat mn kindje er zo ziek van was.
Maar ik denk wel dat het de tandjes zijn die onderweg zijn.
Vooral omdat je zegt dat hij zich aan de oortjes zit, zodra mn zoontje zich aan de oren zat wist ik dat er weer een tandje onderweg was.
Ook omdat hij niet wil eten kan een teken zijn omdat het hem misschien te veel pijn doet om te sabbelen of kauwen.
Wel erg jammer dat hij er zoveel last van heeft ik hoop voor jullie dat hij ze gauw achter elkaar krijgt dan is hij er zo snel mogelijk vanaf.

P.S heb je ook al met dentinox geprobeerd op de plaatsen waar je denkt dat een tandje komt?

liefs Tammy

bedankt voor je reactie
ja wist ook niet dat het zoo heftig kon zijn
hij hadt net even half uurtje geslapen even met hem gezeten en nog wat drinken geprobeerd ook nix en een 2 hapjes fruithap ging erin en meer niet begon weer te huilen dat ie wat gestild was nu maar weer even op bed
hij is stil   maar goed je weet even niet wat je er mee aan moet vooral omdat ie eigenlijk nooit huilt alleen als ie honger en slaap heeft
is ook een beer van 10 kilo
dus ja mag wel iets minder eten maar dat ben je niet  van hem gewend
hahahhaha

jeetje weer een heel verhaal

maar ik gebruik dentinox ja (en dan daarna even nix meer eten en drinken)
en zetpillen evengoed
maar lijkt weinig te helpen

smeer ze hele gebitje in weet echt niet war een tand moet komen
zal toch niet hoektand en kies zijn

groetjes maijke

ja, mijn kleine was ook erg ziek. Zijn tandjes kwamen door en daar boven op nog een oorontsteking en verkoudheid. Drie dagen lang 40 graden koorts. Gelukkig dronk hij wel nog goed.
De huisarts ben ik geweest en bijna moest hij antibiotica, maar dat is vaak ook weer slecht.
Paracetamol helpt meestal en lauw badje doen. En verder ze moeten er zelf doorheen. Veel laten slapen indien mogelijk hielp bij die van mij.

succes

oh ja, sorry dit zijn denk ik echt tandjes zoals je vraagt, maar ook misschien een beginnende oorontsteking omdat hij naar zijn oortjes grijpt. Met tandjes zijn ze vaak vatbaarder. die van miuj had dus alles tegelijk ook. En flink ziek en hangerig.  
Je kunt ook wat op zijn tandjes (vlees) smeren om te verzachten. gengigel hielp bij ons.  

oh bah, hier is het al hetzelfde (zie topic: Jengel-bengel).
En volgens mij zijn het tandjes, althans hier wel.

Hij slaapt nu even, het is zo heerlijk stil in huis nu.....hmmmm

Ach jeetje wat sneu voor die kleintjes hé!!!
Ze kunnen ook niet zeggen wat er is dus ja das dan ook moeilijk!!!
Want het schijnt dat sommige kindjes erg veel last hebben daarvan zo zielig voor ze!!!
Ons meisje krijgt er ook ééntje bij maar die poept kei veel tot in der nekje jakkie bah!! Ze heeft al één tandje nu komt de tweede ernaast aan dus verwacht weer veel poepluiers!!!

Succes met de tandjes allemaal, hopelijk komen ze snel door en gaat het weer beter met jullie kindjes!!!

Liefs Sandy

Hier ook zo'n heerlijke jengel-bengel ;) Hij krijst al, als je naar hem wijst en is hangerig , heeft nergens zin aan en vooral ook veel huilen tot krijsen aan toe...
Ik gebruik Dentinox én Chamodent (homeopatisch) en geregeld een suppje....en het is zo zielig, wnat hij heeft zijn eerste tandje er nu door, nog 19 te gaan pfffffffffff

Groetjes vonneg

Terug
Bovenaan