Zooo zielig!!

Mijn kleine mannetje kreeg gister zijn eerste inentingen..
Opzich viel het wel mee, had al veel erger meegemaakt met het bloedafnemen, dat is echt heel zielig..
Dacht nou dat zal wel mee vallen, hoe ziek hij ervan is.
Nou tegen de avond begon hij te trillen en was zo warm opeens! 39.4!!
Ooh zooo zielig...
Zo een klein mannetje en hij voelde zich echt ellendig.
Gaat gelukkig al wat beter, maar nog steeds 38.4, hoop dat het snel over is.

Hadden jullie kindjes er ook zo'n last van?

xx

Ha Patries,

vervelend om te zien bij je eigen kindje he.
Joris heeft beide keren bij de spuitjes flink gehuild, alleen de tweede keer stopte hij ook erna niet meer. Beide keren heeft hij verhoging gehad, maar niet boven 39. de eerste keer sliep hij alleen maar, de tweede keer kwam hij juist vaker voor een voeding. (twee keer in de nacht, terwijl hij normaal van 20.30 uur tot 8uur slaapt.

gr floor mv Joris 21-05-08

Hoihoi,

Evy heeft nu 2 keer de spuiten gehad. De eerste keer heeft ze even gehuild en veel geslapen erna. Ze had een paar rode vlekken op haar beentjes, maar die waren bij de volgende luierverschoning alweer verdwenen,
Bij de tweede spuitjes moest ze verschrikkelijk hard huilen/krijsen. Evy huilt normaal eigenlijk zelden; jammert meestal alleen wat, als er wat is. Ik wist niet dat ze zo hard kon huilen. Ik kreeg haar ook moeilijk getroost toen. Eenmaal thuis na de fles, werd ze pas echt rustig en heeft ze weer veel geslapen. Maar gelukkig geen koorts e.d.
Ze krijgt over 1,5 week voor de derde keer de spuiten. Ik ben benieuwd, maar dolblij dat ze er dan voor een tijdje vanaf is. Het is inderdaad zo oneerlijk en zielig om ze zo te zien.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Gelukkig gaat het alweer veel beter met hem.
Tja.. bij babys is het nou eenmaal zo, het ene moment 40 gr en het volgende weer helemaal verdwenen.
Nou dat hebben we ook weer gehad!

xx

Ik vind die prikjes ook zo vreselijk.
11 sept moeten we weer voor de 2e ronde....!
Hier moeten we meteen de arts bellen als je kindje koorts na de prikjes... Vind het best wel eng zo een hoge temperatuur!
Hopelijk gaat t weer helemaal goed met je kleine spruit!

Liefs L81

Terug
Bovenaan