Zoooo benieuwd naar het geslacht :-)

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ik ben zoooo benieuwd naar het geslacht he,nog even tandjes bijten,moet de dertiende terug gaan naar de gyn,dus nog een weekje en half.
Vorige keer kon de gyn het nog niet zien,nu hoop ik echt van wel hoor.
Ben dan de dertiende een dag minder als 20 weken dus mss is da kans dan toch wel dat hij het ziet.
Het is dan ook de eerste keer dat ik naar mijn nieuwe gyn moet,is ook wel wat spannend he.
Had daarstraks een vriendin gezien die ook zwanger is en iets minder als mij en bij haar konden ze het wel zien,zij krijgt een meisje :)
Tja even afwachten he,maar de zenuwen zijn er zeker hoor,kan natuurlijk ook zijn dat hij/zij zich nog wat verstopt maar dan is het ook maar zo he.
Als ik in de winkel kleertjes koop zie zo'n mooie dingen he maar ja je kan het dan nog niet kopen he,is zo spijtig.
Dus die dertiende zal ik het jullie laten weten he,moest ik het weten dan he...:)

Groetjes orchideke

hoi
Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent! Had ik ook, zowel als bij de eerste (een jongen van nu 2,8 jaar)als bij de tweede (ben ik nu 32,4 weken zw van, een meisje).
Vond en vind het ook superhandig bij het aanschaffen van spulletjes en kleding.
Ik hoor het nog wel!

Nou ook ik wilde weten wat het wordt (wij krijgen een jongen!!!). En idd dat is makkelijk met kleertjes en ik heb nu ook al de geboortebedankjes kunnen aanschaffen en ik heb de slingers al liggen...zijn kleine dingen, maar verdomd handig!!

Nou meid, ik wens je veel plezier alvast de 13e!!

X Saskia
37 wk (Yes mag nu thuis bevallen)

Wij vonden het ook zo leuk om te weten (zwaar respect voor mensen die het geduld hebben om te wachten!, ik zou het niet kunnen!)

We krijgen een manneke mijn vriend had helemaal op een meid gehoopt maar nu is ie helemaal om en zit ie al met crossmotors kalar (bij wijze van spreken)

Bij een vriendin van mij zagen ze het al met 17 weken maar is wel erg vroeg hoor! ik zelf heb bij 19 weken een pretecho gedaan en de uitslag bevestigd met de 20 weken echo, we wilden het zeker weten aangezien ze bij een vriendin van mij ernaast zaten die had het verder nooit laten checken..

Hoi,

Bij de eerste drie kids wilde ik het absoluut niet weten.

Maar nu ben ik zwanger van de vierde en wil ik het heel graag weten.

Lijkt me hartstikke leuk om gericht kleren te kopen en een babykamer te maken.

Bij de anderen had ik neutrale kleding en kamertjes.

Maar ik ben pas 7 weken dus voor mij duurt het nog heeeeel lang.

Terwijl het zo kriebelt...

Ik wens je veel succes volgende week, hopen dat de baby het ook wil laten zien haha.

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan