Zoooo blij en niet langer in spanning ;)

Ja dames vandaag was het dan zover... De 20 wk echo.... Wat was ik aan het twijfelen;) ik heb zelfs kop en munt gedaan maar niets hielp, alleen ja... Mn gevoel! In de wachtkamer wist ik het zeker, ik wil het weten! In het begin heeft ze het eerst gevraagd en is toen de hele baby na gaan kijken op het laatst tussen de beentjes en wat zagen we daar....... Wij krijgen een meisje!! Wat ben ik blij zo leuk een meisje, gelijk naar de winkel een een jurkje gekocht zo schattig!

Iedereen nog een fijne zwangerschap en voor die nog mogen een super 20 wk echo! Het liefst bak ik nu een borrel om t vieren maar daar wachten we toch nog maar mee ;) als ze er is is het tijd genoeg

Fijne avond dan ga ik even door met genieten!

Xxx

He meid,

Wat fijn dat ook jullie 20 weken echo helemaal goed was! Dat zijn de betere berichten! Leuk hoor, weer een meisje bij de club :)

Dat wordt shoppen geblazen! Geniet van je roze wolk!

Fijne avond. Liefs Lynn.

Goed dat je je gevoel gevolgd hebt! We kunnen er weer een meid bij noteren!

Wacht idd maar even met die borrel;-)

Geniet ervan! Liefs

Och meid wat een twijfel. Moeilijk dan om een keuze te maken. Maar erg leuk een meisje. Zo te lezen geniet je er erg van. Natuurlijk ook gefeliciteerd met de goede echo. Dat is natuurlijk het meest belangrijk.

Terug
Bovenaan