zoooo depri in een keer

Gisteren voelde ik me nog hartsikke goed,20weken echo was goed,met de baby is alles goed,en vanmorgen was ik in een keer depri.
Nu heb ik hier wel vaker last van ik heb bordeline,maar sinds ik zwanger ben heb ik minder last van,maar toch vandaag voel ik me weer zo .....k.
M,n moeder is vandaag opgenomen in het ziekenhuis,ze houd teveel vocht vast en heeft trombose,dus daar zit ik ook weer mee,echt ik kan de hele dag wel janken!M,n vriend is aan het werk,dus weinig aanspraak ja m,n hond maar die zegt nix terug.Vandaar dat ik nu hier op het forum zit te typen nu.
groetjes van een depri zwangere

Jeee, dat is echt heel vervelend als je je zo voelt...
Ik heb geen ervaring met borderline, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je je bezorgt maakt over je moeder. En af en toe een flink potje janken lucht op. Lang leven de zwangerschapshormoontjes....

Doe rustig aan en hopen op een betere dag morgen!

Jeetje meid, wat vrevelend voor je dat je je zo voelt.
Heb een vriendin met bordeline, dus ik weet er een klein beetje van af. Niet alles natuurlijk, omdat ik het zelf niet heb.
Hopelijk gaat het snel wat beter met je moeder. Want het is logisch dat je je daar ook zorgen over maakt.
Hopelijk ga je morgen weer een wat beter dag tegemoet.
En je kunt hier natuurlijk ook altijd even je ei kwijt.

Liefs marielle

Heeey Blondie,

Hoop dat je je nu ik dit schrijf al wat beter voelt......Vervelend voor je dat je zo'n P-dag hebt (gehad). En extra vervelend natuurlijk om je moeder.....hoop dat ze snel opknapt!
Morgen ziet alles er vast weer beter uit! Geniet van alle mooie dingetjes om je heen...de kleine in je buik, het supermooie herfstweer en denk vooral aan alle leuke dingen die komen gaan! Misschien dat je je daar wat beter door gaat voelen!! Ik hoop het in elk geval voor je!! Toitoi, zet 'm op meid!

Liefsss

Terug
Bovenaan