zoooo misselijk

Hallo a.s. mama's,

Hoe gaat het met de misselijkheid? Ik ben nu in de vijfde week (of de zevende, net hoe je telt). Was vorige week wel al wat weeïg maar ben nu al paar dagen 's ochtends aan het overgeven. Vanmorgen zelfs in de auto naar het werk. Kon geen kant op. Had gelukkig voor de zekerheid al een plastic zak mee in de auto, maar zat dus gewoon te spugen achter het stuur. Niet leuk!
Hoop dat het snel weer klaar is! Wordt ook lastiger verbergen op je werk als je de hele tijd zo wazig en misselijk rondloopt!

Ben benieuwd hoe het jullie vergaat!?

Groetjes,
Sem

Hoi Sem,

Dat is echt balen! Helemaal in de auto, lijkt me erg vervelend. En inderdaad, hoe ga je het dan nog voor je houden op het werk?

Ik zit nu in week 6 en heb gelukkig nog niet zoveel last van misselijkheid, ik hoop dat het me gespaard blijft.

Ik wil je veel sterkte wensen en hoop voor je dat je misselijkheid snel over is. En als het echt even niet leuk is; het is natuurlijk allemaal voor een héél goed doel! :-D

Groetjes Marjan

Hoi Sem!

Met mijn misselijkheid valt het nog mee. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik 16 weken 24/7 misselijk geweest.... Heel vervelend!

Spugen in de auto! Das echt klote! Ik heb het wel eens net naast de auto, in de berm gedaan! Ach... Je kunt er idd achteraf om lachen!

Wat het bij mij dragelijk maakte was de hele dag door kleine beetjes eten...

Succes er mee!

o wat vervelend zeg!
ik kan er gelukkig niet over mee praten.. ik heb het niet,,ook bij de 1ste gelukkig niet gehad..

ik heb weleens gehoord dat je via de dokter.. speciale lolly's kan krijgen tegen de misselijkheid..

Bedankt allemaal ;-)
Heb er gisteren maar meteen e.e.a over gelezen en vanmorgen meteen onderstaande tip uitgeprobeerd:

"grootmoeders tip, voordat je ook maar 1 teen uit bed of 1 vinger beweegt als je wakker wordt even eten. Het liefst dat manlief natuurlijk een lekker ontbijtje voor je maakt (licht ontbijtje) maar anders een pak koekjes en een flesje water naast je bed zetten.....echt waar het helpt echt!!!"

Ik ben nu op mijn werk en zie wel 'groen en geel', maar heb nog niet overgegeven... Wie weet!

Ik zal je tip van kleine beetjes eten ook ter harte nemen Peetje!

Hoorde van mijn moeder dat zij het ook heel erg heeft gehad de eerste zwangerschap... geen idee of dat iets zegt/voorspelt.

Nou ja, we houden vol, het is idd voor een goed doel ;-)

Sem,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap begrepen dat je niet te veel naar de zwangerschap(pen) van je moeder moet kijken. Elke zwangerschap is weer anders... Zeggen ze....

Succes!

Hoii, hoe ist nou met je misselijkheid? Gaat het al wat beter?

Hier ook heel erg misselijk, en spugen, maar vooral in de loop van de dag naar de avond. Had er bij mijn 1e zwangerschap tot de 17e week last van :( Hoop er nu minder lang last van te hebben

Hoi allemaal

Elke ochtend word ik ook kotsmisselijk wakker. Als het me nog lukt eet ik snel een beschuitje maar meestal komt het er al meteen weer uit. Raar gezegd; maar het kotst makkelijker als je wat in je maag hebt. Als het er eenmaal maar uit is voel ik me weer goed. Is wel steeds raar wakker worden. Goedemorgen zeggen en meteen emmer pakken....

Terug
Bovenaan